Industry Wire

Geplaatst door Selligent

Holland Casino kiest Selligent Marketing Cloud voor gepersonaliseerde customer experiences

Brussel, 24 oktober 2019 – Holland Casino kiest Selligent Marketing Cloud voor zijn omnichannel marketing en het bieden van een betere klantervaring. Deze samenwerking helpt Holland Casino om klanten op nieuwe, innovatieve manieren te begrijpen en te bereiken.

Holland Casino verwelkomt jaarlijks meer dan 1,1 miljoen bezoekers in zijn casino’s, verspreid over heel Nederland. Het bedrijf zocht een marketingplatform waarmee zij bezoekersgedrag beter kunnen begrijpen. Met deze waardevolle informatie wil Holland Casino meer gepersonaliseerde aanbiedingen leveren aan klanten, zoals gratis drankjes of vouchers. Het kunnen koppelen van interacties tussen alle touch points van de consument, van web tot mobiel en social, was een belangrijke factor in de keuze voor Selligent Marketing Cloud. De sterke focus op AVG-naleving was uiteindelijk doorslaggevend om de samenwerking aan te gaan.

“Holland Casino richt zich op het leveren van op maat gemaakte ervaringen om de betrokkenheid en loyaliteit van klanten te vergroten”, zegt Bjørn de Boer, Product Owner Marketing Technology bij Holland Casino. “We vinden het belangrijk om een marketingpartner aan te haken met een robuust, flexibel en veilig platform waarmee wij gepersonaliseerde aanbiedingen kunnen leveren, zelfs wanneer onze gasten al ter plaatse zijn. Selligent Marketing Cloud was de logische keuze, vanwege de engagement-mogelijkheden en de jarenlange ervaring met privacyregelgeving, dat ons goed inzicht biedt in onze marketing- en beveiligingsbehoeften.”

“Casino’s hebben vaak hele diverse klanten, die genieten van een breed scala aan unieke ervaringen. Er zijn continu kansen om hun behoeftes beter te begrijpen en hun bezoek naar een hoger niveau te tillen”, zegt John Hernandez, CEO van Selligent Marketing Cloud. “Met Selligent Marketing Cloud kan Holland Casino inspelen op individuele wensen om een zeer persoonlijke entertainmentervaring te bieden, zodat gasten terug blijven komen.”

Holland Casino is de nieuwste aanwinst in het klantenportfolio van Selligent Marketing Cloud. Selligent bedient een groeiend aantal klanten op het gebied van reizen, hospitality en entertainment, waaronder merken als KPN, Sligro en PUMA.

Over Selligent Marketing Cloud

Selligent Marketing Cloud is een platform voor de automatisering van marketing. Het stelt B2C merken in staat om klanten via alle belangrijke kanalen te bereiken. Selligent Marketing Cloud is speciaal gebouwd voor de relationship marketeer en is de enige marketing cloud die gebouwd is op basis van een single code. Artificiële intelligentie en een Customer Data Platform met een universeel klantenprofiel liggen aan de basis van elke actie.

Meer dan 700 merken in de detailhandel, reissector, automotive industrie, uitgeverij en financiële wereld vertrouwen al op Selligent Marketing Cloud’s bewezen platform. Met 10 kantoren in Europa en de Verenigde Staten en meer dan 50 agentschappen als partner biedt Selligent Marketing Cloud een lokale en persoonlijke service in meer dan 30 landen.

Lees meer op www.selligent.com en kom in contact met het team via Twitter, LinkedIn en de blog.

Over Holland Casino

Holland Casino werd in 1976 opgericht en kreeg van de Nederlandse overheid een exclusieve vergunning om tafelspelen aan te bieden. In 1986 werd dit uitgebreid met een vergunning voor casino speelautomaten. Dit maakt Holland Casino het enige échte casino van Nederland. Holland Casino biedt haar gasten spannend, verrassend en betrouwbaar spel in een veilige omgeving. Holland Casino heeft 14 vestigingen in heel Nederland. Het kansspelaanbod van Holland Casino staat onder extern toezicht van het NMI en de Kansspelautoriteit. In 2017 ontving Holland Casino opnieuw de European Responsible Gaming Award voor het beste preventiebeleid in Europa. Kijk voor meer informatie op www.hollandcasino.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht