Geplaatst door Yellow Communications

Hotwire benoemt Emma Hazan tot Global Head of Consumer

Hoofddorp, 18 juli 2017 – Yellow Communications’ internationale partner Hotwire heeft Emma Hazan benoemd tot Global Head of Consumer, een nieuwe functie binnen het PR-bureau.

Hazan gaat zich in haar nieuwe functie richten op de uitbreiding van de B2C-activiteiten van Hotwire en ze zal de brede expertise die Hotwire heeft op het gebied van consumenten PR meer voor het voetlicht brengen. Dit doet ze samen met de consumententeams van Hotwire-kantoren in de Verenigde Staten en de EMEA-regio, om zo nieuwe klanten te bereiken en diensten voor bestaande klanten uit te breiden, zowel lokaal als internationaal. Daarnaast zal Hazan strategische ondersteuning bieden aan de Hotwire kantoren op belangrijke internationale accounts, waaronder HomeAway, SpareRoom, Deliveroo, Tinder, eBay en Twitter.

Hazan werkt al 12 jaar bij het bedrijf en heeft tijdens haar carrière campagnes geleid van de grootste merken ter wereld, zoals O2, BlackBerry en Shazam, maar ook Hotels.com, Vodafone, Google en GoPro.

Alex MacLaverty, Group COO van Hotwire, geeft aan: “Emma heeft een ongelooflijk trackrecord in het bedenken en uitvoeren van bekroonde consumentencampagnes en heeft het afgelopen jaar bijgedragen aan het binnenslepen van een aantal van de grootste namen van dit moment, waaronder Deliveroo in Spanje, Twitter en eBay in Frankrijk en Travelex, SpareRoom en HomeAway in het Verenigd Koninkrijk. We zijn enorm enthousiast over het feit dat ze nu wereldwijd leiding gaat geven aan onze consumentendivisie, omdat we onze B2C activiteiten op alle markten willen vergroten.”

Emma Hazan, Global Head of Consumer: “Je blijft niet 12 jaar bij een bureau, tenzij het écht iets bijzonders te bieden heeft. De kansen die Hotwire biedt zijn enorm – bij het uitdagen van je klanten om de norm te doorbreken, het ontdekken van mogelijkheden op nieuwe markten zoals HealthTech of bij het bekleden van een functie waarbij je wereldwijd actief bent. Ik kijk uit naar deze nieuwe kans om onze consumentenpropositie internationaal uit te dragen. We werken in onze kantoren al met heel gave consumentenmerken, voor wie we campagnes opzetten die echt het verschil maken voor de klant. We hebben grootse plannen om dit jaar nóg mooiere dingen te doen.”

Over Hotwire
Hotwire is een internationaal PR- en communicatiebureau dat zich erop toelegt ambitieuze bedrijven te helpen vernieuwen, aan hun reputatie te bouwen en zich te onderscheiden van de massa. De Hotwire communicatie-experts werken in praktijkgerichte teams om de klanten diepgaande kennis en ervaring te bieden binnen een aantal marktcategorieën. Van Sydney tot San Francisco vormen zij een team met een ‘one office’ mentaliteit. Het internationale team heeft eigen kantoren in 22 landen en regio’s, waaronder het Verenigd Koninkrijk, de VS, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië, Australië en Nieuw-Zeeland. In de Benelux wordt Hotwire vertegenwoordigd door Yellow Communications en in het Midden-Oosten door Active DMC. Kijk voor meer informatie op www.hotwirepr.com.

Over Enero
Hotwire is volledig eigendom van de Enero Group Ltd., een bedrijf genoteerd aan de Australische Securities Exchange (ASX:EGG). De Enero Group is een partnernetwerk van marketing en communicatie bedrijven waaronder BMF, CPR, Dark Blue Sea, Frank PR, Hotwire, Naked Communications, OB Media, Precinct, The Digital Edge en The Leading Edge.

Over Yellow Communications
Yellow is het PR- en communicatiebureau dat organisaties helpt bij het vinden en vertellen van hun verhaal, zodat het gehoord en gewaardeerd wordt en waardoor hun doelgroep in beweging komt. Yellow adviseert over communicatie, zet middelen in en maakt content om die vervolgens te distribueren via de juiste kanalen. Yellow streeft er altijd naar dat de klant zegt: “zo had ik het zelf niet kunnen bedenken en uitvoeren”. Yellow werkt nauw samen met het internationale PR- en communicatiebureau Hotwire. Zo profiteren Yellow’s klanten van de kennis, expertise en mensen die wereldwijd via dit netwerk beschikbaar zijn. Meer informatie op www.yellow-communications.com, via Twitter, LinkedIn of Facebook.