Geplaatst door HP

HP’s storage flash innovaties verstevigen concurrentiepositie van startups en MKB

Vandaag kondigt HP een reeks innovaties aan voor HP MSA Storage. Hiermee halen midden- en kleinbedrijven (MKB’ers) meer concurrentievoordeel uit storage. De innovaties zijn verbeteringen aan firmware, waardoor applicaties beter presteren. Hiermee worden infrastructuurkosten op kleinere locaties beperkt, met behulp van nieuwe systemen en flexibele connectiviteit.

HP vergroot de concurrentiekracht van startups, gevestigde MKB’ers en gebruikers met kleine locaties door voordelig een snellere time-to-value (TtV) te creëren. Ook biedt HP MSA Storage eenvoudige manieren om materiaalkosten te besparen. Nieuwe firmware verbeteringen voor MSA 2040 Storage helpen gebruikers bij het maken van betere en snellere beslissingen door – zonder extra kosten – de applicatiesnelheid tot 45 procent te verhogen. Een aantal nieuwe MSA 2040 pakketten verlagen de kosten van de inzet van hybride flash tot 45 procent. Met nieuwe SAS connectiviteit voor MSA 1040 Storage is dit het meest betaalbare shared storage systeem in de markt van grote leveranciers.

“Tijd is geld, in deze ideeën-economie. Dit geldt zeker voor kleinere ondernemingen”, aldus Manish Goel, senior vice president en general manager van HP Storage. “HP brengt high-impact technologie zoals flash naar de kleinere gebruikers tegen aantrekkelijke prijzen. Dit doen we op bewezen platforms als MSA, zodat zij de kracht hebben om hun businessgroei te versnellen en te kunnen vertrouwen op hun IT infrastructuur.”

Prijs en beschikbaarheid
• Firmware upgrades aan HP MSA 1040/2040 zijn beschikbaar via supportpagina’s op www.hp.com. Voor huidige gebruikers zijn de updates gratis via support te verkrijgen. De laatste versie, GL210R004 is vanaf vandaag verkrijgbaar.
• Verschillende nieuwe, single-SKU, wereldwijde en regionale MSA hybride flashpakketten zijn vandaag verkrijgbaar op hp.com of bij door HP erkende verkopers.
• HP MSA 1040 SAS arrays zijn momenteel wereldwijd verkrijgbaar en leverbaar vanaf $7.000,-
• Nieuwe MSA 2040 ENERGY STAR gecertificeerde SKU’s zijn nu wereldwijd verkrijgbaar vanaf $10.970,-.