Industry Wire

Geplaatst door Selligent

Hunkemöller gaat samenwerking aan met Selligent Marketing Cloud voor boost gepersonaliseerde e-mailmarketing

Brussel, 24 oktober 2018 – Selligent Marketing Cloud, het bedrijf voor B2C marketing automation, is door Hunkemöller verkozen om de gepersonaliseerde e-mailmarketing naar een hoger niveau te tillen. Hunkemöller is het snelst groeiende lingeriemerk in Europa.

Met Selligent Marketing Cloud’s native geïntegreerde marketingoplossing kan Hunkemöller betekenisvolle omnichannel-ervaringen creëren, gebaseerd op individuele klantgegevens, waaronder websitegedrag en transactiegegevens. Deze samenwerking stelt Hunkemöller in staat een uitermate gepersonaliseerde shopervaring te bieden op alle kanalen, van web en mobiel tot e-mail en social media.

Alexandra Legro, Global Marketing & Communication Director, Hunkemöller: “Door de samenwerking met Selligent kunnen wij binnen onze e-mailmarketingcommunicatie klanten producten aanbieden die naadloos zijn afgestemd op hun behoeften. Het versturen van relevante en contextuele boodschappen en aanbiedingen op basis van gedrag, demografische informatie, transactiegegevens en geavanceerde segmentatie zal bijdragen aan meer engagement en loyaliteit van klanten en stijgende verkopen.”

John Hernandez, CEO van Selligent Marketing Cloud: “We zijn supertrots op onze nieuwe samenwerking met Hunkemöller, een van de snelst groeiende lingeriemerken. Selligent zal Hunkemöller helpen om een universeel klantbeeld op te stellen dat de basis vormt voor het creëren van engagement verhogende e-mailmarketingcommunicatie, gebaseerd op individuele consumentgegevens.”

Hunkemöller is de nieuwste toevoeging aan een groeiend aantal retailmerken dat al samenwerkt met Selligent Marketing Cloud. Andere merken zijn onder andere Coolblue in Nederland, Walmart in de VS en JBC in België.

Over Selligent Marketing Cloud

Selligent Marketing Cloud is een platform voor de automatisering van marketing. Het stelt B2C merken in staat om klanten via alle belangrijke kanalen te bereiken. Selligent Marketing Cloud is speciaal gebouwd voor de relationship marketeer en is de enige marketing cloud die gebouwd is op basis van een single code. Artificiële intelligentie en een Customer Data Platform met een universeel klantenprofiel liggen aan de basis van elke actie.

Meer dan 700 merken in de detailhandel, reissector, automotive industrie, uitgeverij en financiële wereld vertrouwen al op Selligent Marketing Cloud’s bewezen platform. Met 10 kantoren in Europa en de Verenigde Staten en meer dan 50 agentschappen als partner biedt Selligent Marketing Cloud een lokale en persoonlijke service in meer dan 30 landen.

Lees meer op www.selligent.com en kom in contact met het team via Twitter, LinkedIn en de blog.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht