hybris kondigt aan dat Google Analytics geïntegreerd kan worden in hybris Extend

hybris software, een SAP-onderneming, kondigt vandaag aan dat Google Analytics geïntegreerd kan worden in hybris Extend, een online integratiemarktplaats die klanten toegang biedt tot hoogwaardige applicaties, extensies en netwerkservices die ontwikkeld zijn door hybris-partners, en die geoptimaliseerd zijn voor de hybris Commerce Suite. Met deze nieuwe oplossing kunnen hybris-klanten Google Analytics eenvoudig integreren in hun webwinkel, voor verbeterd tagbeheer en geavanceerde analyses.
‘We zijn erg blij met deze integratie die de toonaangevende, internationale merken in het klantenportfolio van hybris nu toegang geeft tot de uitgebreide rapportagemogelijkheden van Google,’ vertelt Caleb Whitmore, oprichter en voorzitter van Analytics Pros, de ontwikkelaar van de integratie en toonaangevend Google Analytics Certified Partner en Premium Reseller. ‘Met deze integratie kunnen de klanten van hybris Google Analytics configureren in hun bestaande IT-omgeving, waardoor de aanvullende stappen, die in veel gevallen nodig zijn om een geavanceerd rapportagesysteem op te zetten, overbodig worden.’
De Google Analytics hybris Connector geeft klanten de mogelijkheid om:
• Google Tag Manager te gebruiken om snel tags voor websites en mobiele applicaties te creëren en bij te werken;
• waardevol inzicht te krijgen in het online gedrag van hun klanten, waaronder conversietrechterberekeningen en de tijd dat een bepaalde pagina bezocht wordt, zodat ze hun commerciële ervaring kunnen optimaliseren;
• vereenvoudigde rapporten te creëren die het traject dat klanten afleggen nauwkeurig in kaart brengen;
• probleemloos te upgraden naar Google Analytics Premium, zodat ze gebruik kunnen maken van extra functies zoals geavanceerde attributie, real-time rapportages en integratie met Google Display Network.
‘Analyses zijn essentieel voor merken, omdat ze helpen om doelgroepen te begrijpen en de klantervaring te verbeteren,’ aldus Patrick Finn, Senior Vice President Global Channel & Partnership van hybris and SAP Customer Engagement & Commerce. ‘Omdat zoveel hybris-klanten voor hun analyses al gebruikmaken van Google was het een logische stap om met Google samen te werken. Zo kunnen we onze klanten een open partnernetwerk blijven bieden met hoogwaardige oplossingen.’
Ga voor meer informatie over de Google Analytics hybris Connector voor hybris Extend naar: https://www.hybris.com/en/partner/hybris-extend/google-analytics.
Over hybris
hybris software, een SAP-onderneming, biedt omni-channel commerciële oplossingen op het gebied van betrokkenheid van klanten. Bedrijven kunnen hiermee in real-time een duidelijk beeld vormen van hun klanten, wat ze in staat stelt om een meer relevante klantervaring aan te bieden waardoor het bedrijf meer producten, diensten en digitale content kan verkopen via elk touchpoint, kanaal en apparaat. Door state-of-the-art gegevensmanagement, contextgebaseerde marketingtools en uniforme handelsprocessen heeft hybris enkele van ’s werelds grootste organisaties zoals 3M, ASICS, Bridgestone, EE, Galeries Lafayette, Johnson & Johnson, Levi Strauss & Co, Nestlé, Nespresso, Nikon, Rexel, Samsung Electronics, Ted Baker, Tommy Bahama en W.W. Grainger geholpen om een winstgevende groep klantenbasis te werven, te behouden en uit te breiden. SAP hybris Commerce Suite, SAP hybris Marketing en hybris Billing vormen de basis van de oplossingen in SAP Customer Engagement & Commerce, samen met SAP® Cloud for Sales, SAP Cloud for Service en SAP Customer Relationship Management. Zij bieden bedrijven de grondslag, het kader en de hulpmiddelen om een holistische klantweergave te creëren via verschillende kanalen. Zo wordt de betrokkenheid van klanten vereenvoudigd en complexe bedrijfsproblemen worden opgelost. Ga voor meer informatie naar www.hybris.com.
Over Google Inc.
Google is een wereldleider in technologie en richt zich op het verbeteren van de manier waarop mensen in contact komen met informatie. Innovaties op het gebied van zoeken en adverteren op internet hebben erin geresulteerd dat Google’s website een toonaangevend onderdeel van het internet is en dat het merk behoort tot één van de meest bekende ter wereld. Voor media: press@google.com
Over Analytics Pros
Analytics Pros is een Google Analytics Certified Partner en Premium Reseller die gevestigd is in Seattle, Washington. De onderneming wil de afstand tussen haar opdrachtgevers en hun klanten verkleinen door het analyseren en optimaliseren van digitale marketing en gebruikerservaringen. Het team van Analytics Pros staat bekend om innovatieve technologie en services die helpen om de digitale analysestrategieën, analyseoplossingen en analysegestuurde inzichten van een groot aantal toonaangevende websites en mobiele applicaties te definiëren en verbeteren.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.