Hybris werkt samen met Adobe voor personaliseren online klantbeleving

Als marktleiders in multichannel-commerce en webcontent beheer, zal de integratie van de oplossingen van hybris en Adobe organisaties een uniek platform bieden voor het beheren van de gehele koopervaring. Van merkbetrokkenheid tijdens het verkoopproces, optimale klantbeleving tot de check-out op het einde. Door het aanbieden van gestroomlijnde content-opmaak, -beheer en -oplevering als ook de mogelijkheden voor optimalisatie, worden bedrijven beter in staat gesteld om een korte time-to-market te realiseren. Het snel kunnen aanpassen van web en mobiele merchandising is een van de vereisten in de markt. Kant-en-klare multichannel-commerce componenten en integratie zullen leiden tot sneller ‘live’ gaan van nieuwe online commerce-mogelijkheden.
“Door het partnerschap met Adobe en door gebruik te maken van de kracht van beide technologieën, bieden we de markt nu een platform aan dat het mogelijk maakt om een consistente merkbeleving over alle verschillende kanalen te realiseren”, legt Berend Bouwmeester, Country Manager Benelux bij hybris, uit. “Onze gezamenlijke klanten zullen voordeel halen uit Adobe’s leiderschap in Web Experience Management en onze multichannel-commerce software. Als resultaat zullen klanten snel aantrekkelijke commerce-sites kunnen maken met rijke, gepersonaliseerde content.”
“Het is algemeen bekend dat het voor online retailers een must is om zich te kunnen onderscheiden van de concurrentie. Een consistente en gepersonaliseerde klantervaring is hèt middel om dit te bereiken”, aldus Kevin Cochrane, vicepresident Product Strategy en Solution Marketing bij Adobe. “Of het nu on site, in de cloud, op een desktop, tablet of smartphone aangeboden wordt, het online koopproces moet de eerste keer vlekkeloos verlopen. Digitale marketeers kunnen rekenen op onze Web Experience Management-oplossing en geïntegreerde CQ eCommerce-mogelijkheden. Dit gekoppeld aan de hybris multichannel-expertise om te kunnen voldoen aan de hoge verwachtingen van klanten.”
Belangrijke integraties van de oplossing zijn onder andere:
•Agile merchandising en marketing – snelle en flexibele aanpassing van productpagina’s, winkelwagen en check-out componenten door de business-gebruiker. En dit gebaseerd op segmentatie van de bezoeker en merchandising-strategieën. Real-time synchronisatie van productinformatie tussen Adobe WEM en hybris PCM (Product Content Management).
•Eenvoudig optimaliseren voor multichannel-commerce doeleinden – geavanceerde tools voor optimalisatie van de koopervaring zoals: het tracking van gedrag, web, mobiele en offline klantanalyse, testen en optimalisatie van gebruikerservaring, dynamisch gerichte zoekresultaten, promoties en aanbieden van rijke media.
•Zoekintegratie – eenduidige zoekfunctie voor alle product- en content-gegevens van de volledige presentatie van het merk geeft merchandisers de mogelijkheid cross-channel zoekresultaten van productgegevens te tonen met de corresponderende webcontent, zoals brochures, blog posts, video’s en andere rijke media.
•Snelle ontwikkeling en deployment van IT – kant-en-klare synchronisatie van productinformatie tussen hybris en Adobe WEM maakt het mogelijk om snel aan de slag te gaan met initiatieven van organisaties. Een moderne geïntegreerde oplossing die gebruik maakt van ‘best-in-class’ multichannel-commerce functionaliteit en hybris Commerce API’s. Ontworpen om cross-channel een consistente en boeiende klantbeleving te bieden.
“Phonak profiteert van de perfecte samenwerking tussen Adobe en hybris die zeer efficiënt en toekomstgericht is”, zei Ole Vogt, senior product manager Interactive Marketing bij Phonak AG. “We zijn succesvol geweest in verschillende interactieve omgevingen met onze eServices en webwinkel, door gebruik te maken van het hybris multichannel-platform in combinatie met CQ5.”
Als onderdeel van het partnerschap verkopen en promoten beide ondernemingen wereldwijd de Adobe-oplossing aan klanten, waarbij de implementatieservices geleverd worden door system integrators.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.