Geplaatst door iChica Ltd

iChica haalt Duitse online fitness reus Gorilla Sports naar Nederland

iChica, het bedrijf achter de eerste dagaanbiedingsite voor dames, www.ichica.nl, en de in 2011 gelanceerde niche dagaanbiedingsites www.befit2day.nl en www.watch2day.nl, breidt opnieuw uit.

iChica heeft de exclusieve rechten verworven om het Duitse fitness merk Gorilla Sports in Nederland te mogen vertegenwoordigen. Gorilla Sports is één van de grootste pure online spelers in Europa op het gebied van bodybuilding, fitness en krachtsport.

Via www.gorillasports.nl levert het bedrijf professionele fitness artikelen, zowel voor gebruik in de sportschool als voor thuis. Gorilla Sports laat alle artikelen onder het eigen merk produceren. Artikelen worden rechtstreeks uit voorraad aan klanten in Nederland en België geleverd.

De overeenkomst tussen iChica’s dagaanbiedingsites en de nieuwe fitness webshop Gorilla Sport is de doelstelling om producten van hoge kwaliteit voor zo scherp mogelijke prijzen aan te bieden. De productlijn van Gorilla Sports bestaat uit items zoals aerobic halters, halterbanken, krachtstations, dumbells, kettlebells, voedingssuplementen en diverse artikelen voor bodyweight training zoals optrekstangen en gewichtsvesten.

De samenwerking tussen het Duitse Gorilla Sports GmbH en iChica Ltd is het gevolg van zeer succesvolle dagaanbiedingsacties met artikelen van Gorilla Sports op iChica’s fitness dagaanbiedingsite www.befit2day.nl.

In Nederland is de vraag naar de fitness artikelen van Gorilla Sports aanhoudend groot, zowel onder particulieren als sportscholen. Voor iChica is het daarom een logische stap om het merk Gorilla Sports in Nederland op de markt te brengen middels een voorraadhoudende online fitnesswinkel.

Gorilla Sports is reeds actief in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk en Finland en nu dus ook in Nederland.

De lancering van Gorilla Sports is door iChica direct serieus aangepakt. Op Youtube is een kanaal beschikbaar met professionele video’s van diverse producten. Op Facebook heeft de website – binnen een week na de lancering – al duizenden enthousiaste fitness fans.

www.gorillasports.nl is live sinds 4 januari 2013
Meer informatie? info@gorillasports.nl