Geplaatst door ICT informatiecentrum

ICT informatiecentrum publiceert boekje over Salesforce CRM

Houten, 16 maart 2016 – Het ICT informatiecentrum heeft een boekje samengesteld over de online CRM oplossing Salesforce. Voor organisaties die zich op nieuwe CRM software oriënteren, geeft het boekje een beeld van de belangrijkste eigenschappen, voordelen en nadelen van Salesforce. Daarnaast wordt aan de implementatie aandacht besteed en komen de koppeling met CMS systemen en diverse aspecten van CRM in de cloud ter sprake. De uitgave is in gedrukte vorm of als e-book gratis beschikbaar op ICTboekensite.nl, het boekenoverzicht van het ICT informatiecentrum.

Over de inhoud
Salesforce heeft een belangrijke rol gespeeld in de ontwikkeling van cloud oplossingen en de acceptatie van online business software door gebruikers. Toen andere softwareleveranciers nog twijfelden over de ontwikkeling van online software of geen oplossing konden vinden voor de technische aspecten van Software as a Service (SaaS) oplossingen, beschikte Salesforce al over een goed werkend online CRM platform. Dat bezorgde de Amerikaanse softwareleverancier een leidende positie. Door verdere ontwikkeling van technologie en functionaliteit behoort Salesforce wereldwijd nog altijd tot de top drie van meest gebruikte CRM oplossingen.

ICT informatiecentrum
Het onafhankelijke ICT informatiecentrum publiceert sinds 2001 boeken, websites, whitepapers, checklists, gidsen en andere media rondom de toepassing en keuze van bedrijfssoftware en andere zakelijke ICT oplossingen. Jaarlijks maken meer dan 200.000 (mee)beslissers gebruik van deze media bij het opzetten en uitvoeren van hun ICT projecten. Het ICT informatiecentrum is volledig zelfstandig en onafhankelijk. Het heeft daarom geen enkel belang bij de keuze van ICT oplossingen of leveranciers daarvan.