Industry Wire

Geplaatst door IFS

IFS introduceert nieuwe versie IFS Field Service Management

IFS, de wereldwijde leverancier van enterprise applications, introduceert belangrijke updates voor zijn IFS Field Service Management-oplossing (FSM). De nieuwste versie van IFS Field Service Management (5.6.3) is nu beschikbaar en biedt de volgende updates.

Een nieuwe, mobiele Windows 10-client – IFS voegt een Windows 10-app toe aan zijn mobiele pakket (naast Android en iOS). De app is gebouwd op hetzelfde framework en heeft dezelfde mogelijkheden als de andere mobiele clients. De nieuwe Windows 10-client levert gebruikers bovendien dezelfde robuuste en intuïtieve software-ervaring voor Windows-telefoons, -tablets en
-laptops.

IFS Lobby – De nieuwe versie van IFS FSM maakt optimaal gebruik van de innovatieve Lobby-architectuur die al nieuw was in IFS Applications 9. Er zijn diverse Lobbies voorgeïnstalleerd, die realtime informatie tonen in een helder grafisch overzicht. De FSM Lobbies zijn specifiek ontworpen voor kritische functies, zoals Service Managers, Inventory & Logistics, Financials, en Repair & Depot.

iOS-notificaties – Field engineers kunnen nu alerts ontvangen van belangrijke updates op iPhone, iPad en Apple Watch, die zijn verzonden via de mobiele FSM-applicatie. Zij kunnen aan hen toegewezen taken accepteren of afwijzen en met één klik de mobiele FSM-applicatie starten om details van de taak te tonen.

Activiteiten-feeds – Gebruikers kunnen nu bedrijfsgegevens monitoren en een overzicht van de updates zien op de Activity Bar. Dit stelt ze in staat om belangrijke data te traceren en met één klik te zien wanneer ze zijn geüpdatet, welke updates hebben plaatsgevonden en wie de aanpassingen heeft gedaan. De activiteiten-feeds zijn ook te filteren om alleen specifieke updates te tonen – alleen als er bijvoorbeeld een kritieke waarde is aangepast.

Geoptimaliseerde UI voor Android-tablets – De gebruikerservaring op de mobiele FSM-applicatie is geoptimaliseerd voor Android-tablets. Dankzij het grotere schermoppervlak zien gebruikers zowel de stappen in hun workflow en alle bestaande data, als hun standaardworkflowschermen. Net als in de rest van de applicatie zijn de tabletgeoptimaliseerde schermen aan te passen via de UI Designer.

Microsoft Azure – IFS FSM is nu beschikbaar als oplossing in de IFS Managed Cloud op Microsoft Azure. Daarmee ondersteunt het de Azure Active Directory voor een single login op alle applicaties. Ook ondersteunt het dynamisch schalen van Azure-websites, load-balancing en eenvoudige implementatie van updates.

Inventory Lot Tracking – Deze volledig nieuwe optie laat gebruikers hun voorraden per batch tracken. Dit maakt het veel eenvoudiger om te voldoen aan wetgeving en om de locatie te achterhalen in het geval batches beschadigd zijn en teruggeroepen moeten worden.

Verbeterde configuratiemogelijkheden – De nieuwe versie bevat veel meer configuratieopties in het gehele systeem, wat FSM-gebruikers in staat stelt een optimale gebruikerservaring te creëren, die resulteert in snelle implementaties en een lagere total cost of ownership.

“We zijn blij met de nieuwe versie van IFS Field Service Management, die belangrijke verbeteringen biedt voor onze klanten”, zegt Tom Bowe, IFS industry Director voor Enterprise Service Management. “Deze versie sluit naadloos aan op de toonaangevende technologie van Microsoft en de innovatieve opties in het IFS Applications-pakket. Hierdoor zijn we in staat om klanten te helpen bij hun focus op wat echt belangrijk is: het leveren van een geweldige service aan hun klanten.”

 

Over IFS

IFS™ is wereldwijd een erkend leider in het leveren van enterprise-software op het gebied van Enterprise Resource Planning (ERP), Enterprise Asset Management (EAM) en Enterprise Service Management (ESM). IFS brengt zijn klanten in specifieke sectoren dichterbij hun business en helpt hen zich slagvaardiger te maken om optimaal te kunnen inspelen op veranderingen. IFS is een beursgenoteerde onderneming (XSTO: IFS) opgericht in 1983, met meer dan 2.700 medewerkers. IFS ondersteunt meer dan 2.400 klanten wereldwijd vanuit een netwerk dat bestaat uit lokale vestigingen en een groeiend ecosysteem met partners. Meer informatie is te vinden op www.ifsworld.com.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht