Geplaatst door Infor

Infor kondigt nieuwe wereldwijde samenwerking aan met ADP

Barneveld, 16 oktober 2018 – Infor, leverancier van branchespecifieke cloudoplossingen, breidt zijn samenwerking uit met ADP, een leverancier van human capital management (HCM) oplossingen, om zijn wereldwijde HCM-klanten toegang te geven tot payroll-producten en diensten van ADP. Ze kunnen daarbij gebruikmaken van bepaalde gestandaardiseerde processen, waaronder single sign-on (SSO), zodat ze hun wereldwijde personeelsbestand efficiënter kunnen beheren. Het bijhouden van gegevens van werknemers wereldwijd kan de compliance-risico’s vergroten, en de naleving van de geldende wetgeving complexer maken. Door samen te werken met marktleiders op het gebied van wereldwijde HR- en payroll-technologie wil Infor organisaties beter ondersteunen, zodat ze risico’s kunnen beperken en zich aan strenge lokale richtlijnen tussen landen kunnen houden. Tegelijkertijd biedt Infor een robuuste HCM-oplossing die ook salarisadministratie omvat.

“Onze uitgebreide samenwerking met Infor brengt marktleiders bij elkaar met als doel een naadloze wereldwijde payroll-ervaring te bieden”, aldus Don McGuire, president of Employer Services International bij ADP. “Onze gezamenlijke multinationale klanten kunnen nu beter omgaan met de complexiteit van wereldwijde salarisadministratie en hun aandacht richten op het behalen van hun bedrijfsdoelstellingen.”

Dankzij de uitgebreide samenwerking tussen Infor en ADP kunnen klanten profiteren van een multinationaal salarisadministratiemodel inclusief HCM. Dit helpt ze succesvol te zijn met behulp van een gestandaardiseerde oplossing. Daarnaast hebben multinationale organisaties nu meer opties voor cloudapplicatietechnologie, die is ontworpen om governance en compliance beter te ondersteunen en om risico’s te verlagen.

“Naarmate bedrijfsregels en -omgevingen complexer worden en organisaties willen groeien en uitbreiden in nieuwe regio’s, is snelle toegang tot vertrouwde partners en moderne oplossingen om HR-uitdagingen het hoofd te bieden cruciaal voor succes”, aldus Pam Murphy, Chief Operating Office bij Infor. “Infor werkt samen met marktleiders, zoals ADP, om ervoor te zorgen dat onze klanten uiteenlopende zakelijke uitdagingen aankunnen met toonaangevende oplossingen voor de moderne onderneming.”

Over ADP (NASDAQ-ADP)

Krachtige technologie plus een human touch. Bedrijven over de hele wereld van allerlei soorten en maten vertrouwen op de cloudsoftware en expertise van ADP om het potentieel van hun mensen aan het licht te brengen. HR. Talent. Benefits. Payroll. Compliance. Working together to build a better workforce. Ga voor meer informatie naar ADP.com.

ADP, het ADP-logo en ADP A more human resource zijn geregistreerde handelsmerken van ADP, LLC.

Over Infor

Infor bouwt zakelijke branchespecifieke software die geschikt is voor de cloud. Het bedrijf telt 16.500 medewerkers en heeft 68.000 klanten in meer dan 170 landen. Voor meer informatie, zie www.infor.com.