Ingenico ePayments Lanceert Online Marketing Samenwerking met Google en Tribal Internet Marketing in Benelux

Ingenico ePayments, de online- en mobile commerce-divisie van Ingenico Group, maakt vandaag bekend dat het bedrijf gaat samen werken met strategische partner Google en online marketing agency Tribal Internet Marketing, met als doel om online marketing te vereenvoudigen en sales te verhogen voor klanten. Door de samenwerking krijgen klanten van Ingenico ePayments toegang tot Tribal’s ADchieve platform, een uniek platform waarmee bedrijven hun product portfolio dynamisch kunnen koppelen aan Google AdWords, de online marketing oplossing van Google voor eCommerce. Alle Nederlandse en Belgische klanten van Ingenico ePayments die gebruik maken van het Ogone platform om hun betalingen te verwerken komen in aanmerking voor de aanbieding, en het programma zal over tijd verder worden uitgebreid met nieuwe landen.
Ingenico helpt een grote variëteit aan online bedrijven met het verwerken van betalingen. Met deze nieuwe samenwerking kan Ingenico deze klanten nu ook ondersteunen met gerichte online marketing oplossingen, waarmee bezoek aan hun online winkels wordt gestimuleerd en nieuwe klanten kunnen worden gewonnen. Daarmee is Google AdWords een aanvulling op de verschillende diensten die Ingenico al aanbiedt om klanten te helpen groeien.
Google AdWords biedt verschillende mogelijkheden om heel gericht potentiele klanten te bereiken precies op het moment dat ze op Google zoeken naar producten of diensten. Tribal’s ADchieve automatiseert het opzetten van gerichte online campagnes met Google AdWords, waardoor ook bedrijven met weinig tijd of ervaring eenvoudig succesvol campagnes kunnen inzetten om hun zichtbaarheid te verhogen en verkopen te stimuleren.
“Als onze klanten succesvol zijn, zijn wij dat ook. Daarom zijn we altijd op zoek naar mogelijkheden om onze klanten te helpen groeien,” aldus Sajal Agarwal, Chief Innovation Officer bij Ingenico ePayments. “Online marketing is een beproefde manier om verkopen te stimuleren, maar veel van onze klanten hebben niet de tijd of de expertise om gericht en succesvol online campagnes op te zetten. Met deze samenwerking kunnen we die klanten nu eenvoudig toegang geven tot bewezen technologie waarmee ze Google Shopping kunnen inzetten om hun verkopen te stimuleren.”
“Ingenico ePayments helpt duizenden bedrijven om online te verkopen en betalingen te accepteren,” aldus Mark van Werven, Chief Executive Officer, ADchieve bij Tribal Internet Marketing. “Door ons ADchieve platform beschikbaar te maken voor deze bedrijven kan Ingenico de service die ze bieden nog verder uitbreiden”
Marcel in ‘t Veen, Strategic Partner Manager bij Google Benelux, voegt toe: “Online marketing kan voor veel online bedrijven een wezenlijk, meetbaar resultaat opleveren, en we zijn constant bezig met manieren om onze producten en services toegankelijker en eenvoudiger te maken. Door deze samenwerking met Tribal en Ingenico kunnen we duizenden bedrijven helpen groeien door promotie en verkoop via Google AdWords.”
About Ingenico ePayments
Ingenico ePayments is de online- en mobile commerce-divisie van Ingenico Group. De organisatie verbindt merchants en consumenten, en stelt bedrijven overal in staat hedendaagse grenzen te verleggen en de toekomst van wereldwijde commercie te creëren. Ingenico Group zet zich als marktleider sinds 1994 in voor vooruitgang op alle kanalen. Ingenico ePayments is de vertrouwde partner van meer dan 65.000 kleine en grote merchants en maakt het klanten mogelijk betalingen eenvoudig en veilig uit te voeren. Met geavanceerde data-analytics, fraudebeheeroplossingen en grensoverschrijdende commerce-expertise helpt het bedrijf merchants om hun business te optimaliseren en uit te breiden naar nieuwe markten over de hele wereld. Meer informatie is te vinden op www.ingenico.com/epayments en volg Ingenico ePayments op Twitter en LinkedIn.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.