Geplaatst door Zebra Technologies

Innovatieve Design van Zebra Technologies’ voor de Vierde Keer op een Rij Onderscheiden met een Red Dot Award

HEERENVEEN – 15 mei 2018Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), de marktleider in robuuste mobiele computers, barcode scanners en printers uitgerust met software en services met real-time bedrijfszichtbaarheid, heeft aangekondigd dat de TC20 mobiele computer en de TC25-robuuste smartphone de prestigieuze Red Dot Award hebben ontvangen voor productontwerp. Dit is het vierde achtereenvolgende jaar dat Zebra deze prestigieuze onderscheiding heeft gekregen.

Zebra is wereldwijd toegewijd om de klant centraal te zetten bij alles wat zij doen. Het designteam heeft dan ook een continue drive om te innoveren en zijn productlijn te blijven evolueren. Hierin benaderen ze elke iteratie als een nieuwe uitdaging met een klantgericht productontwerp. Deze ontwerpen zijn gericht op ergonomische eigenschappen en efficiëntie. Het TC20/25 ontwerp is tot stand gekomen door middel van inzichten van ontwerpers, ingenieurs, verkoopteams en klanten te combineren, en jarenlange ervaringen in ondernemerschap te benutten.

BELANGRIJKSTE BEVINDINGEN OVER DE BEKROONDE PRODUCTEN VAN ZEBRA

• De TC20 en TC25 zijn robuuste apparaten met geïntegreerde scanmogelijkheden, ontworpen voor kleine bedrijven in de detailhandel, mobiliteit, transport en logistiek.
  • Het 4,3-inch touchscreen biedt samen met het Android 7 besturingssysteem een smartphone-gebruikerservaring. Terwijl de 1,2m valbescherming zorgt voor duurzaamheid, beschikken de apparaten over IP54, Push-to-Talk-functies, een breed accessoire-ecosysteem en ergonomische functies die klanten in staat stellen om slimmer en sneller te werken.
  • De TC20-serie is klein genoeg om in uw zak te passen, maar krachtig genoeg om te meerdere taken uit te voeren, voorraad te beheren, prijscontrole en back-of-store-toepassingen uit te voeren.
  • Met de geïntegreerde barcodescanner scannen de TC20/TC25 vrijwel elke barcode met snelheid en nauwkeurigheid. Dit geldt ook voor elektronische barcodes die op een mobiele telefoon worden weergegeven en zelfs beschadigde, bekraste of vuile barcodes die op etiketten zijn afgedrukt.
  • Zebra’s Workforce Connect PTT Pro spraakoplossing biedt de TC20 en TC25 walkie-talkie functionaliteit, waardoor directe PTT (Push-to-Talk) oproepen mogelijk zijn tussen de TC20/ TC25’s en andere compatibele mobiele Zebra-apparaten, iPhones, iPads en geselecteerde Android-smartphones. Deze functie biedt teams de mogelijkheid om de service en de productiviteit van het personeel te verbeteren.
  •  Eerdere Zebra®-apparaten die de Red Dot Product Design Award ontvingen, zijn de TC5 touch computer series, de DS8100-serie barcodescanner, DS3600 ultra-robuuste scanner, de MC18 personal shopper-serie, het draagbare WT6000 computersysteem en de RS6000 ringscanner.

ONDERSTEUNENDE QUOTES

Prof. Dr. Peter Zec, oprichter en CEO van Red Dot

“De winnaars van de Red Dot Award belichamen het principe dat een goed ontwerp niet alleen wordt bepaald door het uiterlijk van een product. Ze begrijpen hoe ze technische innovatie, ergonomie en esthetische aspecten succesvol moeten toepassen om zo een evenwicht te vinden tussen een goed ontwerp en innovatie waar onze juryleden van onder de indruk zijn. ”

Curt Croley, Senior Director, Innovation and Design, Zebra Technologies

“Zebra is verheugd deze Red Dot-award voor onze TC2x-productfamilie te ontvangen. De TC20- en TC25-producten zijn de nieuwste in een reeks bekroonde ontwerpen, welke Zebra’s creativiteit en toewijding blijven benadrukken. Onze TC2x-productoplossing is voortgekomen uit diepgaand onderzoek naar de behoeften van onze zakelijke klanten en blijft inspelen op Zebra’s toewijding om zichtbaarheid en productiviteit te leveren via onze apparaten en oplossingen. ”

Over RED DOT

De Red Dot Award werd in 1955 opgericht en wordt beschouwd als een van de meest gewaardeerde onderscheidingen voor design. Het is de grootste ontwerpwedstrijd ter wereld en dit jaar ontving de jury meer dan 6,300 inzendingen uit 59 landen. De winnende producten worden tentoongesteld op een speciale tentoonstelling gehouden van 10 juli – 5 augustus 2018 in het Red Dot Design Museum in Essen, Duitsland.

OVER ZEBRA

De producten van Zebra (NASDAQ: ZBRA) geven operationele inzichten en geven ondernemingen de mogelijkheid te groeien in de digitale wereld. Actuele informatie en visionaire oplossingen in hardware, software en services, geven bedrijven in het huidige mobiele tijdperk net dat beetje extra wat ze nodig hebben om hun operaties te vereenvoudigen, hun personeel te ondersteunen en op de behoefte van hun klanten in te spelen. Kijk voor meer informatie op: www.zebra.com om nieuwsberichten te ontvangen kun je je hier inschrijven. Volg ons op social media via LinkedIn, Twitter en Facebook.