Geplaatst door Insight

Insight Services in hogere versnelling met benoeming Senior Manager Services Delivery

Amsterdam, 26 mei 2020 – Insight Enterprises, wereldwijd toonaangevend IT-adviseur en systemintegrator van intelligente technologische oplossingen, heeft Sjoerd Smorenburg benoemd tot Senior Manager Services Delivery, Insight Enterprises Nederland, ter bevordering van het succes van de eigen oplossingen en diensten. Zijn aanstelling is onderdeel van een Europees ingezette strategie, met Karen Mclaughlin, Vice President Services EMEA, aan het roer.
“Voor het vervullen van deze nieuwe rol zijn we binnen de eigen organisatie op zoek gegaan naar de juiste kandidaat. Sjoerd was voor aanstelling al werkzaam bij ons als Service Delivery Manager en gaf in die rol reeds vorm aan onze kernwaarden Hunger, Heart en Harmony. We zien in hem de perfecte kandidaat om onze services naar een nog hoger plan te tillen,” aldus Rogier Stolk, Country Manager Insight Enterprises Nederland.

“Veel van onze klanten schakelen ons in voor de levering van hardware en software, licentieconsultancy en pre-sales adviesdiensten. Wat ze echter niet altijd weten is dat we inmiddels een zeer capabele end-to-end consulting, engineering en managed services en solution provider zijn. Aan mij en mijn team de schone taak om huidige en toekomstige klanten van deze toegevoegde waarde op de hoogte te stellen,” zegt Sjoerd Smorenburg, Senior Manager Services Delivery Insight Enterprises Nederland.

Over Insight
Vandaag draait alles om technologie. Insight Enterprises Inc. geeft bedrijven van elke omvang de kracht om met Insight Intelligent Technology Solution en diensten de waarde van IT te maximaliseren. Wij zijn een wereldwijde provider van digitale innovatie, transformatie van cloud- en datacenters, een Connected Workforce en optimalisatie van de supplychain. Als Fortune 500-bedrijf helpen we klanten om hun IT vandaag succesvol in handen te nemen zodat ze volledig klaar zijn voor de toekomst. Onze meer dan 11.000 medewerkers helpen klanten om te innoveren en om hun activiteiten te optimaliseren zodat ze slimmer kunnen zakendoen. Van IT-strategie en -ontwerp tot implementatie en beheer daarvan. Ontdek meer op nl.insight.com.