Interactive Intelligence deelt Awards uit aan klanten in Benelux

Customer Experience Award 2015
De Customer Experience Award 2015 werd uitgereikt aan Luc van Ammel van De Stroomlijn (België) door Wim Van Cleemput van Nextel vanwege de intensieve en vruchtbare samenwerking tussen de teams van de beide partijen met als resultaat een geïntegreerd en krachtig productieplatform dat bijdraagt tot een bijzondere klantbeleving.
Innovation Award 2015
De Innovation Award 2015 werd in ontvangst genomen door François Gysbertsen van Callexcell (België) en uitgereikt door Marcel Reuvers van Frontline. Samen werkten zij aan een innovatieve planningsmodule waarmee de agenten direct afspraken kunnen maken in de agenda’s van medewerkers.
Partnership Award 2015
De Partnership Award 2015 gaat dit jaar naar Leon van Adrichem van Xerox (Nederland) en werd uitgereikt door Arie Appeldoorn van KPN.
Samen met Interactive Intelligence en KPN hebben zij het afgelopen jaar verschillende nieuwe toepassingen en integraties met Customer Interaction Center (CIC) gerealiseerd, waarmee de klanten van Xerox nog beter bediend kunnen worden.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.