Industry Wire

Geplaatst door Interxion

Interxion neemt ervaren B2B Marketing Officer Suzanne Kuijer aan

Amsterdam, 15 december 2016Interxion (NYSE: INXN), een toonaangevende Europese leverancier op het gebied van carrier- en cloud-neutrale colocatie datacenterdiensten, heeft het marketingteam versterkt met Suzanne Kuijer.
In haar functie zal Kuijer verantwoordelijk worden voor het verder vergroten van de naamsbekendheid van Interxion, het ontwikkelen van creatieve digitale marketingcampagnes en het versterken van de band tussen de verschillende doelgroepen met uiteindelijke leadgeneratie als gevolg. Daarmee zal Kuijer bijdragen aan de groei van Interxion in Nederland.
Ervaren Marketeer
Kuijer brengt een schat aan relevante ervaring mee als voormalig Business Development Marketing Director van Havas Media Group in Madrid. De jaren daar voorafgaand heeft ze haar sporen verdiend in de IT wereld op het EMEA hoofdkantoor van hostingaanbieder Rackspace in Londen, in verschillende marketingmanagement-functies, verantwoordelijk voor zowel de internationale markten en acquisitie-, als brand-marketing. Daarvoor was ze PR & B2C Marketing Manager bij het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen in Londen en heeft ze een marketingfunctie bekleed bij Duyvis. Kuijer studeerde Marketing (Bachelor of Science) en Sociologie (Master of Science) aan de VU Amsterdam.
Over haar nieuwe functie vertelt Kuijer: “Ik heb er enorm veel zin in. Datacenters staan aan de basis van de manier waarop de digitalisering van bedrijven plaatsvindt. De digitale economie is een steeds omvangrijker onderdeel van de wereldeconomie, en Nederland loopt voorop. Om onderdeel uit te maken van een bedrijf in het hart van die digitale economie en bij te dragen aan de groei, is erg leuk. Die bijdrage zal gestoeld zijn op een behoorlijke internationale IT- en marketingervaring. Ik heb nu al plannen voor een aantal campagnes waarvan ik weet dat ze gaan werken!”
Over interxion
Interxion (NYSE: INXN), een toonaangevende Europese leverancier op het gebied van cloud- en carrier-neutrale colocatie datacenterdiensten, bedient een breed scala aan klanten vanuit 42 datacenters in 11 Europese landen. De uniform ontworpen en energie-efficiënte datacenters van Interxion bieden klanten uitgebreide zekerheden en beschikbaarheid voor hun bedrijfskritische applicaties. Meer dan 600 connectiviteitsproviders, 21 Europese internet exchanges en toonaangevende cloud- en digital-mediaplatforms bieden hun netwerkverbindingen aan in de Interxion datacenters. Interxion heeft hierdoor ware cloud-, content, financiële en connectiviteit hubs gecreëerd, die de groei van communities of interest stimuleren.
Interxion is in 1998 opgericht in Nederland en het Europese hoofdkantoor bevindt zich in Schiphol-Rijk. Interxion heeft 7 datacenters in de regio Amsterdam. Al deze datacenters maken gebruik van 100% duurzame energie. Meer informatie kunt u vinden op www.interxion.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht