Industry Wire

Geplaatst door Isobar - Dentsu Aegis Network

Isobar Nederland creatief digitaal bureau voor Foot Locker Europe

Het Amerikaanse retail merk voor sportkleding en sportschoenen, Foot Locker, heeft na oriëntatie gekozen voor Isobar Nederland als creatief digitaal bureau. Hiermee is Isobar Nederland verantwoordelijk voor content creatie van alle social media platforms van Foot Locker Europe, waaronder Facebook, twitter en Instagram.

Deze samenwerking is tot stand gekomen door een gezamenlijke inspanning van Isobar Nederland en Isobar UK. De Amsterdamse vestiging van Isobar zal de leiding nemen over alle social accounts van Foot Locker Europe.

Tom Berger, Creative Director Isobar Nederland, over de samenwerking met Foot Locker Europe: “Het team is erg enthousiast om aan de slag te gaan voor een legendarisch retailmerk als Foot Locker. We hebben een aantal echte sneakerfans in huis die staan te popelen om met Foot Locker samen te werken.”

Foot Locker is al een bekende klant binnen Dentsu Aegis Network Nederland. Het digitale bureau iProspect, verzorgt PPC, SEO, Conversie Optimalisatie en Insights voor Foot Locker Europe.

Over Isobar

Isobar is een wereldwijd full service digitaal marketingbureau. onderdeel van het wereldwijde Dentsu Aegis Netwerk, werkt met nationale en internationale merken, waaronder Grolsch, Opel, de Bijenkorf, KPMG en PostNL.

Isobar en iProspect zijn onderdeel van Dentsu Aegis Network Netherlands.

Over Dentsu Aegis Network Netherlands

Dentsu Aegis Network Netherlands bestaat uit zeven gespecialiseerde bureaus en is gevestigd in één gezamenlijk pand in de Amsterdamse Houthavens. Daar werken 330 medewerkers aan de beste geïntegreerde merk-, media- en digitale communicatieoplossingen voor lokale en internationale klanten. Met een gespecialiseerd aanbod dat alle aspecten van het digitale spectrum beslaat, is Dentsu Aegis Network de nummer 1 in digital in Nederland.

Netwerk- en lokale bureaus die actief zijn binnen Dentsu Aegis Network Netherlands zijn: digitale bureaus iProspect, Isobar, Social Embassy en Amplifi/Amnet), mediabureaus Vizeum en Carat en out-of-home specialist Posterscope.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht