Geplaatst door Springbok

Jeroen Huys nieuwe managing director bij Springbok

Bouwen aan een warme Springbok cultuur is fundament voor positieve groei en impact

17 maart 2022 – Jeroen Huys is aangesteld als de nieuwe managing director van Springbok in Mechelen. In het snelgroeiende branding en tech agency met meer dan 300 experts en 6 vestigingen in Nederland en België zal hij helpen het Springbok-DNA uit te dragen en te bewaken. Als voormalig managing director van het befaamde Design is Dead, weet hij de brug te maken tussen technologie en creativiteit.

Springbok groeit en transformeert. Deze maand is het Amsterdamse creatieve en strategische bureau Dawn aangesloten bij Springbok, waarbij een nieuw type bureau is ontstaan dat marketing voor merken uit de 21ste eeuw opnieuw uitvindt. Door digitale transformatie te combineren met waarden transformatie wil het positieve verandering creëren in de marketingwereld, voor hun klanten en voor de samenleving.

De cultuur is volgens Jeroen Huys het fundament voor positieve groei en impact: “In een paar jaar is Springbok uit zijn voegen gegroeid. Er is nu behoefte om alles aan elkaar te lijmen met een sterke cultuur van ‘caring en empowerment’, nieuwsgierigheid en gretigheid. Daar maak ik me hard voor.”

Al 25 jaar werkt Jeroen Huys in de marketingwereld en heeft een bewezen staat van dienst in het opbouwen van een sterke, mensgerichte bedrijfscultuur. Springbok-CEO Sammy Colson: “We hebben het parcours van Jeroen steeds met aandacht gevolgd. Bij Springbok hechten we bijzonder veel waarde aan een positieve cultuur en Jeroen is de geknipte man om alle neuzen in dezelfde richting te krijgen. Bovendien heeft hij ervaring met duurzaam en maatschappelijk verantwoord ondernemen en met de circulaire economie. Daar ligt de toekomst van ons bureau.”

Ook Jeroen Huys bevestigt dat dit aspect een rol heeft gespeeld bij zijn beslissing. “Bovenop de uitdaging die bij mij past en het werken met getalenteerde mensen, is het voor mij cruciaal dat we dezelfde waarden nastreven. Springbok heeft een duidelijke ambitie: help good brands grow big and big brands grow good. De intrede van Dawn past perfect in deze doelstelling. Bij de werving van nieuwe talenten zoeken we naar diezelfde waarden en dat voelen we al op de werkvloer.”