Industry Wire

Geplaatst door RED online

Jitske Roos aan de slag voor RED Online Marketing

Jitske Roos is per 1 januari aan de slag gegaan voor RED Online Marketing. Na 20 jaar in loondienst gewerkt te hebben, besloot Jitske Roos in oktober 2015 om voor zichzelf te gaan beginnen. Direct waren er een aantal bedrijven erg geïnteresseerd om met haar te willen samenwerken.

Een van die bedrijven was RED Online Marketing en zowel de behoefte van Roy Platje, eigenaar van RED Online Marketing, als ook die van Roos sloten perfect bij elkaar aan.
Red Online Marketing wil als specialistisch online marketing bureau verder door groeien in de reis- en vrijetijdsbranche met zoekmachine marketing en social campagnes. De ambities van zowel Roos als Platje hebben hetzelfde ambitieniveau en sloten daarom perfect bij elkaar aan.

Jitske Roos: Mijn handen jeuken!
Roos: “Mijn opgebouwde netwerk van de afgelopen 20 jaar kan ik ook voor RED Online Marketing inzetten, alsook mijn enorme ambitie op commercieel gebied. RED Online Marketing is een mooi bedrijf, wat toe is aan haar next step en ik ben trots mee te kunnen bouwen met Platje om zijn ambities te kunnen gaan invullen. Voor Platje ben ik aanvullend op commercieel vlak, alsook strategisch om juist door keuzes te maken en focus aan te brengen. Mijn handen jeuken en dat is altijd een heel goed teken”, aldus Roos.

Roy Platje: Trots!
Roy Platje zegt over de nieuwe samenwerking: “Ik ken Jitske al een groot aantal jaren. We hebben ook al samengewerkt binnen een aantal projecten welke RED voor Zoover uitvoerde, we kennen elkaar dus goed. Ik ken Jitske als een enorm bevlogen persoon met veel kennis over de reisbranche. Voor RED is het de perfecte aanvulling op de kennis die we al hebben over het boekingsgedrag van de klanten. Ik ben er dan ook enorm trots op dat Jitske voor ons gekozen heeft”.

RED: Meer dan alleen zoekmachine marketing
RED Online Marketing is gespecialiseerd in het voeren van sales gerichte online marketing campagnes en werkt uitsluiten voor de reis- en vrijetijdsbranche. Deze campagnes worden voornamelijk via Google AdWords, Microsoft Bing en Facebook gevoerd. Maar ook consultancy op gebied van Email marketing en conversie optimalisatie behoren tot de diensten van RED. RED heeft ook een kleine afdeling in Duitsland voor het voeren van campagnes voor Nederlandse reisbedrijven gericht op de Duitse markt.

Tot de klanten van RED behoorden naast Zoover ook de Thomas Cook Groep, Karin’s Choice, Tjingo, Solfly, Silverjet, Liberty Resorts en Oasis Parcs. Daarnaast werkt RED Online Marketing in het binnenland voor een groot aantal bungalow- en vakantieparken.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht