Geplaatst door World of Content

Johnson & Johnson slaat met samenwerking World of Content een nieuwe weg in

Johnson & Johnson gaat definitief met World of Content aan de slag als haar syndicatie partner. De koppelingen van World of Content zullen ervoor zorgen dat de content naar het volgende niveau wordt getild bij retailers, pure players en drogisterijen.

“Om onze klanten de best mogelijke online shopping ervaring aan te bieden zochten we naar een oplossing om onze digital content effectief & efficiënt te verdelen over de verschillende retail kanalen.
World of Content biedt services aan die dit voor ons mogelijk maken. Sinds onze samenwerking kunnen we snel en eenvoudig content verdelen wat daarvoor moeilijk was. Een must-have tool voor bedrijven die grote hoeveelheden content eenvoudig willen laden op verschillende kanalen.” Aldus Nicolas Van Bylen – eCommerce Enablement Manager Benelux

World of Content is trots om marktleider Johnson & Johnson toe te voegen aan haar portfolio. Na een succesvolle pilot hebben wij alle vertrouwen in een succesvolle voortzetting van de samenwerking.

Over Johnson & Johnson
Bij Johnson & Johnson geloven we dat een goede gezondheid de basis is van een levendig leven, bloeiende gemeenschappen en voorwaartse vooruitgang. Daarom streven we er al meer dan 130 jaar naar om mensen op elke leeftijd en in elke levensfase gezond te houden. Vandaag de dag, als ’s werelds grootste en breedste bedrijf in de gezondheidszorg, zetten we ons in om ons bereik en onze omvang voorgoed te gebruiken.
We streven ernaar om de toegang en betaalbaarheid te verbeteren, gezondere gemeenschappen te creëren en een gezonde geest, lichaam en omgeving binnen het bereik van iedereen, overal te brengen.

Elke dag combineren onze meer dan 130.000 medewerkers over de hele wereld hart, wetenschap en vindingrijkheid om het gezondheidstraject voor de mensheid ingrijpend te veranderen.