Geplaatst door Isobar

Jolieke Keynes Client Services Director Isobar

Per juni 2017 is Jolieke Keynes benoemd tot Client Services Director bij Isobar Nederland, het creatief digitaal bureau van Dentsu Aegis Network. Jolieke gaat de inhoudelijke dagelijkse leiding van het groeiende accountteam op zich nemen. Keynes is sinds 2009 werkzaam binnen Dentsu Aegis Network, eerst vanuit Melbourne en sinds 2014 is zij Account Director en onderdeel van het Management Team bij Isobar in Nederland.

Na de voltooide integratie met Social Embassy en de uitrol van de global Isobar positionering is Isobar Nederland volop in beweging. Met de recente toevoeging van klanten als ABInbev, Intergamma, Mastercard en Netflix is de groei van het Amsterdamse bureau in een stroomversnelling gebracht. De huidige promotie is dan ook een logisch gevolg van deze snelle groei.

Managing Director, Roland Teerenstra, over de recente promotie: “Jolieke is betrokken in het vormen en leiden van Isobar en heeft een belangrijke rol gespeeld richting onze klanten in de integratie met Social Embassy. Met het daarnaast leiden en winnen van pitches en het begeleiden en coachen van het day to day team, heeft ze meer en meer bewezen een natuurlijke leider te zijn. De kennis en kunde die Jolieke meebrengt zorgen voor een verdere versterking van het portfolio van Isobar en een verdere professionalisering van onze dienstverlening.”