Industry Wire

Geplaatst door Dutch Search Awards

Jury derde editie Dutch Search Awards is bekend

UTRECHT – De 42-koppige jury die de winnaars van de jubileumeditie gaat selecteren bestaat uit experts op het gebied van SEA, video, CRO en social advertising. Ook dit jaar bevat de jury diverse grote namen uit de branche. Onder andere Hein van der Honing (Greenhouse Group), Sandrine Koopman (Microsoft), Muhammed Kocak (Corendon), Frederike de Ottelander (IKEA) en Tom Smits (Bol.com) zullen de ingezonden cases onder de loep nemen.

Nieuw dit jaar: de Grote Prijs

Deze editie gaat de jury vooral letten op cases die opvallen op het gebied van innovatie en creativiteit. Iedere genomineerde kwalificeert zich automatisch voor een nieuwe rubriek: de Grote Prijs (GP). Om kans te maken op de GP, is een samenwerking tussen een adverteerder en een agency en/of tech partij een pre. Multichannel en innovatie zijn hierin de twee belangrijkste factoren. De drie beste cases die in aanmerking komen voor de GP, worden van tevoren uitgenodigd om een video-pitch op te nemen. Deze pitches zullen worden afgespeeld tijdens de live-uitreiking. De jury beslist, samen met de stemmen van het publiek, wie de grote winnaar is van de Dutch Search Awards 2018!

Volledige jury

De volledige jury bestaat uit: Alex Pepermans van DDMA, Alouette Edens van Schiphol, Annique van der Valk van RTL, Arjan ter Huurne van Maxlead, Barry Eichhorn van IAB Taskforce Search, Interactive Media, Bart Santing van Storm Digital, Boyd van Schaaik van The Best Social, Coen de vries van ADchieve, Daan Huurdeman van BlooSEM, Dolf Kos van IAB Taskforce Search, Eduard Blacquière van Edwords Consultancy, Frederike den Ottelander van IKEA, Gerk Mulder van Gerk Mulder Digital Marketing & SEO Consultancy, Gina van den Bogaard van IAB Taskforce Search, Hein van der Honing van Greenhouse Group BV, Justin van Heesch van Philips, Koen Vanderhoydonck van Google, Lars Maat van Maatwerk Online, Leonie Botman van BookerZzz, Maarten Eikelenboom van Goeiezaak, Matthijs van Heijningen van Microsoft, Michael Hardeman van Orangedotcom, Muhammed Kocak van Corendon, Mustafa Sezgin van Elevate Digital, Nils Rooijmans van Water Cooler Topics, Nordin Ben Jaber van Dela, Oscar Kooij van The Next Ad, Peter Maas van Clickvalue, Rick Post van Increase, Sandrine Koopman van Microsoft, Sanya Tuharea van ABN AMRO, Sven Bally van IPG Mediabrands, Talitha Zwagers van Traffic Builders, Tetsuo Konno van Google, Tim van Vliet van Dept Agency, Timo Stegeman van Click Value, Tom Smits van Bol.com, Tom ter Horst van Royal Auping, Wouter Niewerth van Adwise, Zohra Wardak van De Hypotheker.

Jubileumeditie in gala

De Dutch Search Awards zullen – geheel in galathema – uitgereikt worden op 22 november 2018 bij DeFabrique in Utrecht. De hostess van de avond is Tess Milne. Zij zal de avond presenteren en de awards uitreiken aan de winnaars. Verder zal het avondprogramma gevuld worden met bekende sprekers, waaronder Cara Antoine, CMO van Microsoft Nederland, de oprichter van 10XDigital, Chris Baldwin, performance specialist Koen Vanderhoydonck van Google en acts. Merken, agencies en marketeers kunnen nog tot 30 september hun case(s) inzenden via dutchsearchawards.nl.

De vakkundige jury zal op 15 oktober bij elkaar komen om de ingezonden cases te beoordelen. Op 30 oktober wordt de shortlist bekendgemaakt.

De Dutch Search Awards worden dit jaar gesteund door hoofdsponsor Bing Ads, mediapartner Emerce en partners IAB Nederland, DDMA, AdCalls, Swydo, ADchieve, Watermelon en 10XDigital.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht