Geplaatst door KANJERS

Kanjers® viert historische EK-titel Oranje KANJERS met pop-up-store als eerbetoon

Utrecht, 7 augustus – Stroopwafelmerk Kanjers® viert het historische kampioenschap van de Oranjevrouwen met de opening van een pop-up-store in de stationshal van Utrecht Centraal. Treinreizigers kunnen hier een felicitatie aan de kersverse Europese kampioenen opnemen en krijgen daarvoor als dank een gratis pakje Kanjers stroopwafels.

Sabrina van Dam, Marketing Manager bij Kanjers®: ‘Kanjers zijn niet alleen waanzinnig lekkere stroopwafels om zelf van te genieten, maar lenen zich ook bij uitstek om anderen in het zonnetje te zetten. Er zijn oneindig veel redenen te bedenken, waarom iemand een Kanjer is! Het winnen van het EK Voetbal door onze Kanjers van Leeuwinnen is in ieder geval een hele goede reden, die we graag aangrijpen om hen van harte te feliciteren en onze Kanjers®-fans te trakteren!’

Het Nederlandse vrouwenelftal wist zondag voor het eerst Europees kampioen te worden. In de finale in Enschede was Oranje met 4-2 te sterk voor Denemarken. Vanavond wordt de selectie in Park Lepelenburg te Utrecht gehuldigd om deze prestatie te vieren. Kanjers® opende een pop-up-store op Utrecht CS om alle Oranjefans die per trein naar Park Lepelenburg reizen te trakteren.

Bezoekers kunnen tot en met woensdag a.s. een leuke videoboodschap opnemen, die samen verwerkt worden tot één grote felicitatie-video.