Geplaatst door SnelStart

Keurmerk Beste Werkgever voor SnelStart

Boekhoudsoftwarebedrijf SnelStart heeft het keurmerk Beste Werkgever 2017 – 2018 ontvangen. Tot eind 2018 mag het Texelse bedrijf dit keurmerk voeren. SnelStart behaalde een driesterren score tijdens het door Effectory Medewerkersonderzoek dat in 2017 werd uitgevoerd. Dit is de hoogste score en houdt in dat het bedrijf op de onderzochte onderdelen zeer ver boven het gemiddelde van zijn branche scoort.

Van de 116 medewerkers deden er 102 mee aan het onderzoek, een respons van 87,9 procent. Voorafgaand aan het onderzoek hebben medewerkers uit verschillende teams aangegeven wat goed gaat en wat er verbeterd kan worden. Op basis van die informatie heeft onderzoeksbureau Effectory uit Amsterdam een vragenlijst opgesteld die anoniem door de medewerkers, op vrijwillige basis, werd ingevuld.

Belangrijkste bevindingen
Uit het onderzoek kwam naar voren dat het hart van de organisatie klopt. Er werd hoog gescoord op het gebied van werk, product, collega’s, klantgerichtheid en collegialiteit. De uitdagingen liggen vooral bij het geven en ontvangen van feedback, samenwerking tussen team en beoordeling en communicatie. SnelStart heeft de verbeterpunten inmiddels opgepakt om de organisatie naar een nog hoger niveau te brengen. De Beste Werkgeversscore is gebaseerd op zes elementen: werkgeverschap, organisatietrots, organisatierichting, waardering, werktrots en het benutten van talent.

Titel Beste Werkgever
Door de hoge (driesterren) score mag SnelStart niet alleen het driesterren keurmerk voeren, maar dingt het met 61 andere bedrijven ook mee naar de titel Beste Werkgever 2017 – 2018, tijdens de Beste Werkgevers Award in februari 2018.

Groei
Het softwarebedrijf breidt snel uit en is voor diverse afdelingen op zoek naar nieuwe, enthousiaste mensen. De openstaande vacatures vind je op werkenbijsnelstart.nl.

Over SnelStart
SnelStart maakt boekhouden makkelijk voor ondernemers. Dit doet het Texelse familiebedrijf al 35 jaar met slimme oplossingen voor administratieve problemen. De software biedt veel gebruikersgemak tegen lage kosten. Inmiddels maken ruim 59.000 slimme ondernemers gebruik van SnelStart. SnelStart is Gold Partner van Microsoft op het gebied van Application Development en Cloud Platform. Op 1 juni van dit jaar werd SnelStart, uit 8000 partners in Nederland, verkozen tot Microsoft Country Partner of the Year 2017.