Geplaatst door Zoomin

King Alert, de Boulevard van YouTube, krijgt eigen event in Almere

Amsterdam, 24 juli 2017 – King Alert, de koning van het Nederlandse YouTube nieuws, organiseert op 21 oktober een geheel nieuw event in Club Cell Almere. Samen met tal van bekende YouTubers zal hij zijn fans verrassen met de meest uiteenlopende acts.

Op King Alert Fest gaat hij laten zien dat wat zijn kijkers gewoonlijk alleen op een scherm meemaken, in het echt nog veel leuker is. “Het wordt een groot spektakel, waar van alles gaat gebeuren”, aldus King Alert. “Zo ben ik zelf het onderwerp van een keiharde ‘King Roast’, gaan we rappen, pranken, gamen en bovenal veel lol trappen. Dit alles met een fantastische groep YouTube sterren.“

Naast King Alert zijn in ieder geval Onnedi, Armoo, Famke Louise, Veras Fawaz en Rossen van de partij en worden er nog andere grote namen verwacht. “Voor mij en iedereen die ik meeneem gaat het er vooral om dat wij onze fans in het echt gaan ontmoeten en met ze kunnen praten en lachen.”

Paul Goudsmit alias King Alert is bekend van zijn vlogs waar hij ins en outs van YouTube-land bespreekt. Zijn shows trekken duizenden kijkers en hij wordt gezien als dé kenner van de vaderlandse YouTube scene. Zo wordt hij ook regelmatig voor TV programma’s als RTL Boulevard gevraagd om zijn feiten en kennis te delen.

Het event wordt verzorgd door Zoomin.TV, waar King Alert nauw mee samenwerkt. “Zij weten gelukkig alles van het managen en verbinden van talenten, zodat ik me kan bezig houden met de show!”

De ticket verkoop is gestart op www.zoomin.tv/KAF, early bird tickets zijn beschikbaar tot 7 augustus.

Over Zoomin.TV

Zoomin.TV is een toonaangevend digitaal mediabedrijf dat de content voor het meest invloedrijke publiek van vandaag, Generatie Z, herdefinieert. Door dagelijks meer dan 400 video’s in meer dan 20 talen te produceren is Zoomin.TV ’s werelds grootste online video uitgever.

Wij exploiteren ook één van de grootste multi-platform netwerken met meer dan 25.000 content creators wereldwijd en 3,2 miljard views per maand … en we groeien.

Onze missie? ‘Dare. Care. Share’. Bij Zoomin.TV vertellen we verhalen met een doel en met een inspirerende, fascinerende en aanmoedigende inhoud. Verhalen die het leven van mensen veranderen.

Zoomin.TV is gevestigd in Amsterdam, heeft 16 vestigingen op vier continenten en maakt deel uit van de toonaangevende internationale digitale entertainment groep MTG.