Geplaatst door LEWIS PR

Kingston Technology kiest opnieuw voor LEWIS in de Benelux

Eindhoven, 9 mei 2017 – Kingston Technology, ’s werelds grootste onafhankelijke producent van geheugenproducten, heeft LEWIS aangesteld als communicatiebureau in de Benelux. De PR-doelstelling is het verhogen van de brand awareness in de Benelux-regio bij zakelijke gebruikers, consumenten en influencers. LEWIS was eerder, van 2009 tot en met 2015, het communicatiebureau in de Benelux.

Kingston Technology Company is ’s werelds grootste onafhankelijke fabrikant van geheugenproducten. Het bedrijf biedt met het merk Kingston geheugen- en datagerelateerde producten voor zowel de consumenten- als de zakelijke markt. Daarnaast werkt Kingston met het HyperX-merk. HyperX is de high-performance productafdeling van Kingston Technology, gericht op (professionele) gamers en tech-liefhebbers.

“Kingston Technology wil de brand awareness verhogen voor beide merken in de Benelux-regio”, zegt Giulia Borracci, EMEA Social Media Manager & PR Team Leader bij Kingston Technology. “Om dit te realiseren, hebben we wederom de handen ineengeslagen met LEWIS om meer visibiliteit te krijgen. De keuze voor LEWIS was een logische, gezien onze goede samenwerking in het verleden.”

“Kingston en HyperX zijn mooie en sterke merken en wij vinden het fantastisch dat het team ons wederom heeft weten te vinden”, zegt Vera Kops, General Manager bij LEWIS Nederland. “We hebben altijd met veel plezier gewerkt voor Kingston Technology en kijken ernaar uit om de bekendheid van de merken te versterken.”