Geplaatst door Kleding.nl

Kleding.nl lanceert Fashiola App in 4 landen

Na de introductie van de Kleding.nl app in Nederland, lanceert de kleding zoekmachine nu de Fashiola app in Duitsland, Groot-Brittannië, Spanje en Frankrijk.

Met ruim 50.000 installaties in de eerste 3 maanden na de lancering, is de Kleding.nl app één van de meest populaire ‘shopping’ apps voor iOS en Android. De handige zoekfilters waarmee ruim 200 winkels kunnen worden doorzocht, in combinatie met een pushnotificatie wanneer een favoriet artikel wordt afgeprijsd, zorgen voor een grote én actieve gebruikersgroep.

De internationale app voor zusterbedrijf Fashiola kon daarom niet lang op zich laten wachten en is nu beschikbaar in de app-stores. De app voor mobiel en tablet herkent automatisch in welk land hij geïnstalleerd wordt en past zich daar geheel op aan. Hij toont de voor dat land beschikbare winkels, merken en producten.

De inspanningen van het bedrijf werpen hun vruchten af. Mede door een grootscheepse TV- en radio-campagne, zag Kleding.nl haar omzet in 2015 verdubbelen. De omzet uit de internationale activiteiten van Fashiola verdriedubbelde zelfs.

Fashiola zal in januari officieel lanceren in Frankrijk en breidt haar diensten binnen enkele maanden nog uit naar Zweden en Italië.