Geplaatst door Knab

Knab wint voor derde keer op rij Opiness Service Award

Hoofddorp, 30 januari 2018 – De Beste Service Award voor de bankensector is voor het derde jaar op rij gewonnen door Knab. Gisteren reikte Opiness de awards uit aan bedrijven die het afgelopen jaar volgens klanten een excellente service hebben verleend. Knab scoorde op basis van bijna 800 reviews een 8.1.
Don van Arem, Manager Servicedesk bij Knab: “Klanten zijn vaak kritisch op banken. Dat we deze publieksprijs nu voor de derde keer op rij met een dikke 8 winnen, is dus erg bijzonder. Ook bij ons gaat niet altijd alles goed, maar we luisteren oprecht naar de klant en doen iets met eventuele kritiek. Dat merkt de klant en dat wordt gelukkig gewaardeerd. Daarnaast merken we dat klanten nog steeds verbaasd zijn door onze persoonlijke en oplossingsgerichte klantbenadering.”
De reviews binnen alle sectoren zij geanalyseerd. Hieruit blijkt dat de winnende bedrijven zich onderscheiden door beloftes na te komen en snelheid en gemak te leveren. Daarnaast blijft een vriendelijke en kundige klantenservice, die ook goed te bereiken is, enorm belangrijk.
                                                                      ///
Noot voor de redactie:
Over Knab
Knab heeft ruim 155.000 klanten en 275 medewerkers. Knab is de financieel assistent waar de consument voor al zijn geldzaken terechtkan. Voor je reguliere bankzaken zoals betalen, sparen en beleggen, maar ook voor financiële tips. Via Knab kun je ook hypotheken en verzekeringen vergelijken en je hypotheek afsluiten. Knab wil dat mensen weer zélf grip krijgen op hun geld en inzicht hebben in hun financiële toekomst. Knab is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 22.00 uur via telefoon, mail, chat en social media bereikbaar. Knab wijst klanten op financieel voordeel, ook wanneer dat bij een andere aanbieder dan Knab is.