Industry Wire

Geplaatst door Continuum

KPN kiest voor Continuum Global Solutions

KPN en Continuum Global Solutions hebben onlangs de bestaande strategische samenwerkingsovereenkomst voor inbound customer experience werkzaamheden verlengd en outbound customer care & sales activiteiten toegevoegd aan de bij Continuum uitgevoerde dienstverlening.

De afgelopen periode hebben beide partners aanzienlijk geïnvesteerd in het huidige samenwerkingsmodel met als gezamenlijk doel de overall klanttevredenheid van eindgebruikers naar een hoger niveau te brengen, waarde toe te voegen en de end-to-end kosten te verlagen. De meerjarige verbintenis en uitbreiding van het portfolio waarbij beide organisaties met elkaar samenwerken is daar een mooi resultaat van. Door de combinatie van inbound en outbound dienstverlening bij één partner verhoogd KPN haar flexibiliteit aanzienlijk en heeft Continuum een uitgebreider werkpakket beschikbaar voor de eigen medewerkers

Peter Brouwer, Senior Director Continuum, zegt hierover: “We zijn ontzettend trots op het feit dat KPN het volste vertrouwen heeft in onze organisatie en de ingeslagen weg, waarbij we als Continuum 100% focus hebben op customer experience management. Ons operationele team laat elke dag zien dat we het maximale resultaat willen behalen voor KPN. Deze uitbreiding en verlenging is met name een blijk van waardering voor hun continue inzet en performance”

Over Continuum:
Continuum Global Solutions levert wereldwijd met meer dan 17.000 medewerkers omnichannel contact center dienstverlening via voice en non-voice kanalen als chat, e-mail en social media. In Nederland heeft Continuum ruim 800 medewerkers die verdeeld over 3 eigen locaties en 1 managed insourcing locatie elke dag verantwoordelijk zijn voor het leveren van een ultieme klantbeleving. Daarnaast worden eigen medewerkers op near-shore locaties in Istanbul en Antalya ingezet voor de Nederlandstalige markt. Als gevolg van de COVID19 crisis worden de werkzaamheden op dit moment voor bijna 100% vanuit huis uitgevoerd. Continuum heeft een 100% focus op customer experience dienstverlening waarbij het leveren van flexibiliteit, hoge medewerker- & klanttevredenheid en verlaging van de end-to-end kosten centraal staan in de organisatie. Continuum Global Solutions (continuumgbl.com) behoort tot het portfolio van Skyview Capital.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht