Geplaatst door Crowdmedia BV

Let’s KeoBike!

Nederland, fietsland. Met ongeveer 35.000 km aan fietspaden is er geen ander land ter wereld waar er zo veel gefietst wordt als in Nederland. Vervoerder Keolis en contentmarketing bureau Crowdmedia laten met de campagne ‘Let’s KeoBike’ zien dat een deelfietsenconcept dat op de juiste manier wordt ingezet ons fietsland nog meer kan verrijken.

Bij het ochtendgloren op de fiets stappen om naar je werk te gaan, op de fiets de Veluwe verkennen of na een werkdag nog even de stad in met vrienden. De film die Crowdmedia samen met videoproductiebedrijf Café Noir maakte voor de campagne toont de onbetaalbare momenten die mogelijk worden gemaakt doordat je gemakkelijk en snel een fiets kunt pakken. De campagne wordt voornamelijk online ingezet en aangevuld met offline promotie in de regio. Crowdmedia is verantwoordelijk voor de totale campagne.

Doel van de campagne
Wouter Hameka, Crowdmedia: “We gebruiken de fiets en de omgeving als podium. De robuuste designfietsen van Van Moof en de prachtige natuur van de Veluwe spreken eigenlijk voor zich en zijn heel herkenbaar voor de doelgroepen. En precies dat punt, waar je doelgroep en je merk elkaar overlappen, is voor ons het uitgangspunt van contentmarketing”.
Doel van de film is om consumenten, vooral forenzen en toeristen, aan te sporen om vaker de fiets te gebruiken als vervoersmiddel en om de bekendheid van KeoBike te vergroten.

Over de KeoBike
KeoBike is een deelfietsconcept van vervoerder Keolis. Op dit moment zijn er meer dan 24 locaties waar de KeoBike kan worden gehuurd.

Bureau: Crowdmedia
Videoproductie: Café Noir