Industry Wire

Geplaatst door Leadscope

LevelUp Group lanceert vierde label: B2B-bureau Leadscope

Leadscope is hét nieuwe label van LevelUp Group en specialiseert zich volledig op online marketing voor de B2B-markt. Per vandaag is Leadscope daarmee het vierde bureau van de snelgroeiende LevelUp Group, dat met ClickValue, Netprofiler en Grow Up Digital niet meer weg te denken is uit de online marketingwereld. Achter de schermen zijn de klantbehoeften van B2B-klanten in kaart gebracht en heeft het bureau zijn eerste klanten geworven. Het business model is getoetst, aangescherpt en nu klaar om elke B2B-klant online te laten groeien.

Leadscope is opgezet vanuit de volledige overtuiging dat Business-to-Business een andere online marketingaanpak verdient dan Business-to-Consumer. Leadscope onderscheidt zich daarmee direct door de volledige focus op B2B online marketing en de B2B-kennis en ervaring die het bureau in huis heeft. “In de B2B-markt hoor je vaak dat het niet lukt via online marketing de juiste doelgroep te bereiken, maar het probleem zit niet in de branche en al helemaal niet in online marketing. Met Leadscope bewijzen we dat”, aldus Dyon Metselaar, initiatiefnemer van Leadscope. Met zijn jarenlange ervaring in de B2B en zijn kennis als zelfstandig ondernemer weet hij exact hoe hij de online middelen die B2C al jaar en dag gebruikt op de juiste manier inzet voor B2B-bedrijven.

Het is volgens Metselaar allereerst van belang de markt van de klant goed te kennen zodat je de beschikbare marketingmiddelen slim en bewust kunt inzetten voor optimale leadgeneratie. Het is als B2B-bedrijf belangrijk dat je een sparringpartner tegenover je hebt die dezelfde taal spreekt en begrijpt hoe de Decision Making Unit van B2B in elkaar steekt. Anders dan in B2C heb je binnen de B2B-markt te maken met beïnvloeders en beslissers. “Pas als je de markt van de klant goed kent, kun je de gehele Buyer Journey in kaart brengen en zo per touchpoint de juiste strategie hanteren”, zegt Metselaar. “Online marketing en sales bij elkaar brengen, dat is de sleutel tot succes binnen B2B.”

Datagedreven leadgeneratie

Leadscope doet dat met een leadgenererende en datagedreven aanpak. De meeste Business-to-Business bedrijven hebben een schat aan data, maar weten deze bron van kennis vaak niet te benutten. Weet je deze data te gebruiken om je marketing mee aan te sturen en de doelgroep optimaal te bereiken, dan verspil je niet langer onnodige marketingeuro’s. Je geeft alleen geld uit aan marketingkanalen die leads opleveren die ook daadwerkelijk converteren in klanten. Sales en marketing integreren met één datagedreven aanpak.

Door een effectieve inzet van marketingtechnologie, die kenmerkende datagedreven besluitvorming en een diepgaande ervaring in de B2B-markt gaan wij verspilling van marketingeuro’s tegen. En dat niet alleen. Het team van Leadscope verhoogt traffic, optimaliseert de conversie, zet Marketing Qualified Leads om in Sales Qualified Leads en geeft strategisch advies. Leadscope doet dat momenteel al voor bedrijven als MKB-afval, Spaces, Kamer van Koophandel, Desko en Stiho. Om de dienstverlening gegarandeerd en optimaal te kunnen afstemmen op de uitdagingen van de klant werkt Leadscope samen met een aantal Business-to-Business-partners.

Leadscope, onderdeel van LevelUp Group

Leadscope is onderdeel van LevelUp Group, het moederbedrijf van vier innovatieve en datagedreven online marketingbureaus. Voor elk vraagstuk is er binnen de groep een op maat gesneden aanpak aanwezig en elk bureau heeft een team van specialisten op een specifieke online marketingdiscipline. De kennis en expertise die bij de ruim negentig LevelUp consultants aanwezig is, is een van de vele redenen van klanten om voor Leadscope te kiezen. Van conversie optimalisatie bij ClickValue tot webanalytics bij Netprofiler en van online marketing voor het mkb tot dé B2B-expertise van Leadscope.  Data is LevelUp’s heilige graal en duurzame groei altijd het doel.

Groeiplan doorspreken?

Toe aan een leadgenererende datagedreven aanpak? Klaar met onderbuikgevoelens en zin in een strategische aanpak die bestaat uit testen, leren en opschalen? Of meer weten over Leadscope? Kijk op de website van Leadscope of neem contact op met Dyon Metselaar. Dat kan per e-mail of per telefoon op 06 43017836.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht