Industry Wire

Geplaatst door LEWIS PR

LEWIS benoemt Vera Kops tot General Manager Nederland

Wereldwijd communicatiebureau LEWIS, met vestigingen in Amsterdam en Eindhoven, stelt Vera Kops (34) aan als General Manager Nederland. Vera gaf al leiding aan het LEWIS kantoor in Amsterdam, dat in april 2012 zijn­ deuren opende. Onder leiding van Vera groeide dit kantoor tot de huidige omvang van 14 consultants en een indrukwekkend klantenportfolio, met onder andere andere bol.com, 20th Century Fox Home Entertainment en LG Electronics.

In deze nieuwe, overkoepelende rol wordt Vera verantwoordelijk voor de hele Nederlandse propositie. Zij gaat zich richten op een nauwere samenwerking tussen de kantoren in Amsterdam en Eindhoven, het nog verder optimaliseren van de totale dienstverlening aan klanten en de verdere uitrol van nieuwe diensten en specialisaties.

LEWIS verzorgt geïntegreerde marketing- en PR-campagnes voor zijn klanten. Van SEO, digital marketing, contentcampagnes en media- en influencer-relaties, LEWIS biedt advies maar ook alle diensten die nodig zijn om zijn klanten beter te profileren. Zowel via de media alsook rechtstreeks naar de doelgroep. Ervaren marketing- en communicatieconsultants werken nauw samen met diverse in-house experts, op het gebied van onder andere storytelling, videoproductie, SEO en web design.

Yvonne van Bokhoven, SVP Global Marketing en West Europa bij LEWIS: “Vera is bij ons gestart als junior, en blonk van meet af aan uit in alles wat ze deed. Iedere uitdaging die ze kreeg, pakte ze met beide handen aan en maakte er een succes van. Ze is een echte vakvrouw en gaat voor de klanten door het vuur. Ze heeft de juiste mentaliteit en ondernemers-spirit om LEWIS in Nederland te helpen verder te diversificeren, groeien en ontwikkelen.”

Vera Kops: “Ik kijk enorm uit naar deze nieuwe uitdaging. De afgelopen jaren heb ik bij LEWIS volop kansen gekregen om mij in de breedte te ontwikkelen. We hebben als internationaal bureau grote ambities om onze geïntegreerde aanpak, die nauw aansluit bij de behoefte van de klant, verder te optimaliseren. En ik ben er trots op dat ik daar een bijdrage aan mag leveren.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht