Geplaatst door Lexmark

Lexmark ontvangt Summer 2018 Pick-award

Lexmark is door Keypoint Intelligence-Buyers Lab onderscheiden met een Summer 2018 Pick-award voor “Outstanding A3 Color Printer for Enterprise Environments”. Keypoint Intelligence-Buyers Lab is een onafhankelijke leverancier van testdiensten en analytische informatie voor de beeldverwerkingsbranche. Picks worden twee keer per jaar uitgereikt aan kantoorapparatuur die in de afgelopen zes maanden de beste prestaties leverde in het testlab van Buyers Lab.

“De Lexmark CS923de is een uitstekende keuze voor omgevingen met een hoog volume aan kleurenafdrukken”, zegt Marlene Orr, directeur Printer- en MFP-analyse van Keypoint Intelligence-Buyers Lab. “De Lexmark CS923de biedt superieure kleurkwaliteit, uitstekende betrouwbaarheid, hoge snelheden en ongeëvenaard gebruiksgemak die drukke zakelijke gebruikers nodig hebben. Daarnaast biedt hij lage eigendomskosten, waardoor hij een voordelige keuze is voor gebruikers die kleurenafdrukken in groot formaat nodig hebben.”

“Deze erkenning bevestigt dat wij onze klanten innovatieve producten en oplossingen bieden die hen helpen hun bedrijf te laten groeien,” aldus Allen Waugerman, senior vicepresident en technisch directeur van Lexmark. “We zijn er trots op printers en MFP’s te kunnen leveren die kwaliteit, betrouwbaarheid, snelheid en gebruiksgemak combineren met lage totale eigendomskosten.”