Geplaatst door SnelStart

Loon Salarissoftware is de tweede softwareleverancier die koppelt aan het nieuwe online boekhoudplatform van SnelStart.

Makkelijker verlonen met koppeling
Het betalen van de salarissen is nu nog makkelijker geworden met de nieuwe koppeling. Vanuit Loon worden de loonjournaalposten automatisch in de boekhouding in SnelStart toegevoegd. Loon exporteert uiteraard ook de salarisbetalingen naar de bank. Dit bespaart niet alleen tijd, maar ook de kans op fouten wordt kleiner.

Wie volgt?
Loon is het eerste salarispakket dat aansluit op het nieuwe online platform van SnelStart. SnelStart heeft als doel om de boekhouding volledig te automatiseren. Het platform, waar branchegerichte softwareleveranciers op kunnen aansluiten, is hierin een belangrijke stap. Naast salarispakketten kan men denken aan software voor CRM, webshops of rapportage. Ook vakspecifieke applicaties voor bijvoorbeeld kappers of fietsenmakers kunnen direct aansluiten.
Volgens Jakob Jan Brouwer, partnermanager van SnelStart is niet de vraag welke partner binnenkort aansluit, maar wel wanneer de volgende koppeling gereed is. Wordt vervolgd.

Over loon
Loon is hét salarisprogromma voor het MKB. Met 8.900 gebruikers, die samen meer dan 100.000 bedrijven verlonen, is loon het meest verkochte salarispakket van Nederland. Loon streeft ernaar om tegen de laagst mogelijke prijs een zo compleet mogelijk, gebruikersvriendelijke programma te bieden. In het programma zijn alle regelingen, percentages en premies voor 200 beroepsgroepen reeds aanwezig.

Over SnelStart
SnelStart maakt boekhouden al 35 jaar makkelijk voor ondernemers. Dit doen het Texelse familiebedrijf door boekhoudoplossingen aan te bieden met veel gebruikersgemak tegen lage kosten. Inmiddels maken ruim 58.000 slimme ondernemers gebruik van SnelStart. SnelStart is Gold Partner van Microsoft op het gebied van Application Development en Cloud Platform. Op 1 juni 2017 is SnelStart, uit 8.000 partners in Nederland, verkozen tot Microsoft Country Partner of the Year.

Meer weten over dit persbericht? Neem contact op met:
Bernette van Heerwaarden | Marketing & Communicatie
E-mail: bvanheerwaarden@snelstart.nl