Industry Wire

Geplaatst door Lubbers De Jong

Lubbers De Jong breidt onlinemarketingteam uit met Maite Wetters

Amsterdam, 4 mei 2018 – Lubbers De Jong, het pr-bureau voor de nationale en internationale technologiesector, heeft Maite Wetters (38) aangesteld als online marketeer. Met de aanstelling breidt het Amsterdamse bureau tevens zijn aanbod online marketingdiensten verder uit.
Wetters heeft ruime ervaring in online marketing en communicatie, en wordt verantwoordelijk voor de integratie van pr en online marketing met seo en inbound marketing. De nadruk zal liggen op het inrichten van online sales funnels voor klanten, door de inzet van een online strategie, online advertentiecampagnes en marketing automation.
Na haar studie marketing en sales specialiseerde Wetters zich in online marketing aan de Beeckestijn Business School in Leusden. Naast haar werk bij Lubbers de Jong ontwikkelt en creëert zij sinds 2009, samen met haar broer, marketing-readyWordPress-websites, inclusief seo-geoptimaliseerde content. Maite woont met haar man en twee jonge kinderen in het centrum van Amsterdam.
Peter Keijzer, directeur van Lubbers De Jong: “Met de aanstelling van Maite spelen wij in op de toenemende vraag naar digitale marketing. Onze communicatiespecialisten creëren aandacht met hoogwaardige content en aansprekende verhalen voor klanten, die onze marketeers vervolgens inzetten voor online en offline campagnes. Door de betrokkenheid met het publiek te vergrotendoor middel van onze online marketingdiensten, kunnen wij onze klanten een meerwaarde bieden.”
###
Over Lubbers De Jong
Lubbers De Jong is een Amsterdams pr-bureau gespecialiseerd in technologie. Al dertig jaar ondersteunt het bedrijf nationale en internationale technologie- en innovatiebedrijven met het vergroten van hun naamsbekendheid, het versterken van hun reputatie en het realiseren van groei. Lubbers De Jong werkt onder andere voor Red Hat, Infor en Interxion en is sponsor van de Plastic Soup Foundation, Pifworld, TEDxYouth Amsterdam en de Nederlandse Data Science Prijzen. Lubbers De Jong is winnaar van de Dutch PR Award en maakt deel uit van PR Boutiques International.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht