Industry Wire

Geplaatst door Mad. Avenue

Mad. Avenue ontwikkelt Europese introductiecampagne voor de nieuwe Mitsubishi ASX: ‘All the Right Choices’.

De Europese introductiecampagne voor de nieuwe Mitsubishi ASX is tot stand gekomen door de samenwerking tussen Mad. Avenue en Mitsubishi Motors Europe. De “All the Right Choices” campagne wordt uitgerold in Europa. De campagne is begin juli live gegaan en omvat onder andere TV, online video, social media en outdoor reclame.

Alex Thomas – Marketing Director Mitsubishi Motors Europe: “De campagne gaat over zelfverzekerde mensen met een avontuurlijke geest die zelfverzekerde, autonome keuzes maken. We maken per dag gemiddeld zo’n 30.000 keuzes. Sommige zijn simpel, andere wat uitdagender. Met de nieuwe Mitsubishi ASX, die Google ingebouwd heeft, worden sommige van deze beslissingen een stuk eenvoudiger. Maar natuurlijk moet je eerst beslissen om voor de nieuwe Mitsubishi ASX te kiezen.”

“Met ‘All the Right Choices’ leggen we de nadruk op de praktische veelzijdigheid van de nieuwe Mitsubishi ASX, die perfect aansluit bij een moderne urban levensstijl,” zegt Gert van der Kaay – Creative Director bij Mad. Avenue. “De focus ligt op het maken van keuzes en waar het toe kan leiden als je de juiste maakt. Samen met regisseur Arjen Schotel en Chev Productions hebben we een film gecreëerd die daarnaast ook op optimale wijze de esthetiek en functionaliteit van de nieuwe ASX belicht. De Europese setting met de majestueuze straten rondom het Hongaarse Parlementsgebouw aan de oevers van de Donau vormde daar het perfecte decor voor, ook om de verfijnde allure van de nieuwe ASX te accentueren.”

Het campagneconcept wordt versterkt door de exclusieve muziektrack ‘The Way I Like My Ride’, speciaal gecomponeerd door Soundsright. De lyrics zijn van Jan de Roos, bekend van de Top 2000-hit ‘The Road Ahead’ die hij jaren geleden schreef voor Mitsubishi Motors.

De volledig geïntegreerde Europese campagne wordt uitgerold in de landen Duitsland, Spanje, Frankrijk, Italië, Polen, Hongarije, Oostenrijk, Portugal, Tsjechië, Roemenië, Zwitserland, Finland, Slowakije, Nederland, Zweden, Denemarken en Slovenië.

Bekijk hier de video van de nieuwe campagne ‘All the Right Choices’.

Credits

Opdrachtgever: Mitsubishi Motors Europe

Klant: Alex Thomas, Jorijn Lenssen, Alwin Houthoff, Myrthe Beulenkamp

Bureau: Mad. Avenue

Creative Director: Gert van der Kaay

Copywriter: Jan de Roos

Strategy Director: Jose Evers

Account: Daniel Kok

Productiemaatschappij: Chev Productions

Regisseur: Arjen Schotel

DOP: Sjors Mosman

Producers: Eva Wulp, Charlotte Cattel
Photographer: Gijs Spierings
Styling & Art Direction: Robin Bruinsma
Edit, VFX & Online: Maike Claessen @Chev Productions

Grading: Joppo @De Grot
CGI: Film Advertising Brands
Music & SFX: Soundsright

 

Over Mad. Avenue

Mad. Avenue is een eigentijds, onafhankelijk bureau dat gelooft in de kracht van verbinding. Met een flexibel team van vakmensen, gecombineerd met specialisten die data, creativiteit en flexibiliteit omarmen,

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht