Industry Wire

Geplaatst door Maison Lab

Maison Lab vraagt hulp van klant

Online webshop Maison Lab, heeft voor het verbeteren van de mobiele website de hulp van zijn klanten ingeschakeld. Met een feedbackformulier werd klanten van het digitale outlet center gevraagd wat zij van de huidige website vonden en wat er volgens hen eventueel verbeterd kon worden. De uitkomsten zijn vervolgens meegenomen in het ontwikkelen van de nieuwe mobiele website.

Wat belangrijk bleek voor de klanten is dat zij een aankoop in de webshop zo snel mogelijk kunnen verrichten, zonder daarbij al te veel clicks te moeten doen. De gebruiksvriendelijkheid van de nieuwe website is een stuk omhoog gegaan, en ook de gehele customer experience is verhoogd.

Voor Maison Lab staat service namelijk hoog in het vaandel. Zo hanteren zij een snelle levertijd van maximaal twee werkdagen en zorgen zij dat de klantenservice te allen tijde goed bereikbaar is. De look & feel van de website is belangrijk voor de klanten. Deze moet altijd fashionable zijn; met speciale online acties zoals extra kortingen bovenop de outlet-prijzen, limited edition fashion boxes en diverse samenwerkingen met magazines.

Over Maison Lab

Maison Lab uit Genk (BE) is een gloednieuwe webshop in schoenen, handtassen en accessoires. In de webshop worden topmerken als Vans, Michael Kors, Valentino, Supertrash, Tommy Hilfiger, Zoe Karssen, Steve Madden, Levi’s en vele anderen, voor de helft van de prijs verkocht. Dit concept is een idee van Samira, Tahnee en Djalil Labyed, dochters en zoon van de Limburgse familie Labyed, die al 18 jaar een gevestigde waarde vormt in de outletbusiness.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht