Makelaarsland kiest voor Goud Uberconnected na bureaupitch

Makelaarsland heeft na een uitgebreide bureauoriëntatie en -pitch gekozen voor Goud Uberconnected. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de nieuwe merkcampagne van Makelaarsland.
Jeroen Stoop, oprichter en algemeen directeur Makelaarsland: “Wij hebben ondertussen de innovators wel bereikt en willen nu afstemmen op de early majority. Deze meer behoudende groep kiest nog té vaak automatisch voor de vertrouwde makelaar om de hoek. Ook al is deze een stuk duurder. Het is zaak Makelaarsland bij deze groep goed over de bühne te krijgen als grote en betrouwbare speler binnen de makelaardij, die huizenverkopers succesvol en efficiënt kan bijstaan. Het was een erg spannende bureaupitch, waar beide ‘finalisten’ zich van hun beste kant lieten zien. Uiteindelijk sprak de strategie en creatieve richting van Goud Uberconnected ons het meeste aan en hebben we er groot vertrouwen in, dat dit ervaren en slagvaardige team ons succesvol gaat helpen bij het zetten van de volgende stappen.”
Brian Hirman, managing partner Goud Uberconnected: “Het is fantastisch om te mogen werken voor deze disruptieve speler. De afgelopen jaren heeft Makelaarsland de industrie al flink wakker geschud en gevochten tegen bestaande conventies. Het is een geweldige uitdaging om mee te mogen werken aan de ambitieuze groeiplannen van Makelaarsland en het te positioneren als dé eigentijdse en vanzelfsprekende keuze van huizenverkopers.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.