Industry Wire

Geplaatst door [M]media

Mannenmedia verbreedt haar scope en wijzigt naam in [M]media

Mannenmedia, specialist in het digitaal bereiken van mannen, verbreedt haar netwerk met een 30-tal vrouwentitels en verschillende retail websites, waarmee ze nu 10 miljoen mannen én vrouwen per maand bereiken. Hiermee is de naamswijziging naar [M]media niet alleen een logisch gevolg maar vooral ook de basis voor een bredere en toekomstbestendige positie in de markt.

Halfweg, 21 september 2020 – Mannenmedia, online advertentienetwerk en one-stop-shop voor adverteerders in automotive, sport en lifestyle, breidt haar netwerk uit en gaat zich ook op de doelgroep vrouwen richten onder de nieuwe naam [M]media. Hiervoor is het online mediabedrijf de samenwerking aangegaan met influencer marketing agency Femmefab en Summit Media voor verschillende retail websites. Daarnaast biedt het bedrijf sinds dit jaar tevens Digital Out Of Home aan.

Jouke Tjeerdsma, Managing Director, is verheugd de uitbreiding van het netwerk en de naamswijziging aan te kondigen. “We zijn afgelopen jaren uitgegroeid tot een van de sterkste spelers in de markt om mannen digitaal te bereiken. Dat is ons gelukt met een team van digitale experts, een netwerk van kwalitatieve publishers en onze partners op het gebied van advertentietechnologieën. De combinatie van deze ingrediënten in samenwerking met nieuwe partners en publishers maakt dat wij erin geloven tevens de sterke speler te zijn om vrouwen digitaal te bereiken. Bij ons draait het om de adverteerder die wij vanaf heden als [M]media een veel breder netwerk kunnen bieden.”

Sjoerd van der Meijden, Sales & Business Development Director, is op zijn beurt ook zeer te spreken over de nieuwe weg die [M]media hiermee inslaat. “De verbreding is belangrijk om schaal te houden en onze klanten op een goede manier te blijven bedienen. Er is steeds meer vraag naar campagnes waar de adverteerder zich wil richten op verschillende doelgroepen. We zijn nog steeds sterk gefocust op niches, zoals automotive, sport en lifestyle mannen, maar hebben nu lifestyle vrouwen en retail toegevoegd. Hiermee zijn we goed voorbereid op het einde van het tijdperk van de 3rd party cookies. We kunnen een ijzersterk netwerk bieden waarmee we specifiek targeten op context en de adverteerder uitstekend kunnen bedienen in cookieless advertentieoplossingen.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht