Industry Wire

Geplaatst door Scale Digital

Marketeer en blogger Roeland Pater organiseert strategisch event Online Marketing Villa

Na veel projecten bij zowel kleine- en grote bedrijven heeft Roeland Pater genoeg gezien. De marketeer en Emerce-blogger ziet een groeiend gat in de strategische kennis van online marketing tussen bedrijven en marketeers / bureau’s. Om dat voor een eerste geselecteerde groep op te lossen trekt hij in een luxe villa voor een meerdaags event.

Villa aan de Loosdrechtse plassen

Online Marketing Villa beslaat 4 dagen in september aan de Loosdrechtse plassen, waar zowel binnen als buiten veel ruimte is voor interactieve sessies, strategische workshops en een side-programma waar nog geheimzinnig over wordt gedaan. Het event zal dit jaar eenmalig plaatsvinden – maar indien succesvol staan er meerdere edities op de planning.

Een kritische kijk op de samenwerkingen

“Het zal interessant zijn om te zien of we het probleem kunnen oplossen, of in ieder geval een stuk kunnen verkleinen”, geeft Pater aan. “Wanneer we ondernemers en ambitieuze ZZP’ers de controle over online marketing uitgaven kunnen teruggeven, zullen de resultaten positiever moeten uitvallen. Er zal kritischer gekeken worden. Er zullen meer vraagtekens bij strategische beslissingen worden gezet, en bij de inzet van bepaalde tools. Met uiteindelijk een hogere efficiency in de samenwerking tussen klant en marketeer, en een hogere ROI.”

Het programma richt zich op het genereren van concrete ideeën en acties op het gebied van content, SEO, conversie en growth hacking. Het is gericht op mensen die al wel enige kennis hebben, maar deze naar een hoger plan willen tillen.

“In mijn dagelijkse werk heb ik ook een focus op het creëren van organische funnel voor het opschalen van bezoekers en omzet”, gaat hij verder. “Dat is voor mij interessanter dan het bouwen van enkel een paid strategie. Tijdens deze dagen heeft dat dan ook veel minder aandacht. Ik wil deelnemers een brede strategie geven waarmee het online marketing kanaal veel beter benut kan worden.”

Voor de eerste editie van Online Marketing Villa zijn slechts 6 plekken beschikbaar. Iedere deelnemer krijgt de beschikking over een eigen ruime slaapkamer en deelname is inclusief diners en luxe ontbijt.

Voor meer informatie en het nemen van een optie: http://onlinemarketingvilla.nl/

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht