2020 International Business Awards®: RTB House wint drie Stevie® Awards

Amsterdam, 30 september 2020 – RTB House, wereldwijd leverancier van state-of-the-art marketingtechnologie, heeft drie Stevie® Awards gewonnen binnen de 2020 International Business Awards®. De awards onderstrepen de groeiende wereldwijde aanwezigheid van RTB House op meer dan dertig locaties in verschillende landen.
Marketing/Public Relations Solution – Gold Award
- AI full-funnel-marketingoplossingen van RTB House: op deep learning gebaseerde technologie voedt de sales-funnel
Most Innovative Company of the Year – Tot 2.500 medewerkers – Silver Award
- RTB House blijft de AdTech-sector ontwrichten met innovatieve oplossingen
Artificial Intelligence/Machine Learning Solution – Bronze Award
- De op deep learning gebaseerde AI-oplossing van RTB House draait om snelheid, nauwkeurigheid en personalisatie
Daniel Surmacz, COO van RTB House: “We zijn trots om drie awards in ontvangst te mogen nemen. Ons team heeft hard gewerkt om onze disruptieve en innovatieve ad-tech-oplossingen naar steeds meer merken over de hele wereld te brengen. Wij zijn een oplossingsgericht bedrijf dat merken en retailers AI-technologie van hoge kwaliteit biedt om enkele van de zwaarste uitdagingen in de reclame-industrie het hoofd te bieden. Deze awards laten zien hoe hard ons team heeft gewerkt.”
De International Business Awards zijn ’s werelds belangrijkste zakelijke-awardsprogramma. Alle individuen en organisaties wereldwijd – publiek en privaat, for-profit en non-profit, groot en klein – komen in aanmerking om nominaties in te dienen. De 2020 IBA’s ontvingen inzendingen van organisaties in 63 landen. Er werden meer dan 3.800 nominaties ingediend van organisaties groot en klein en uit bijna elke sector.
Meer informatie over de International Business Awards en de Stevie Award-winnaars is te vinden op www.StevieAwards.com/IBA.
###
Over RTB House
RTB House is een wereldwijde leverancier van state-of-the-art marketingtechnologie voor topadverteerders. Met zijn gepatenteerde, door deep-learning-algoritmen aangedreven advertentie-inkoop-engine helpt RTB House adverteerders om meer te verkopen en hun doelen te behalen voor zowel de korte en middellange, als de lange termijn.
RTB House, opgericht in 2012, bestaat uit meer dan vijfhonderd specialisten verspreid over meer dan dertig locaties over de gehele wereld: New York, Londen, Tokio, Singapore, São Paulo, Moskou, Istanbul, Dubai, Amsterdam en Warschau. RTB House bedient meer dan 1.600 klanten in de EMEA-, APAC- en Amerika-regio’s.
Na de succesvolle implementatie van deep learning in honderd procent van zijn algoritmen, lanceerde RTB House in 2018 – naast het hoofd-R&D-team – twee gespecialiseerde R&D-teams die zich op de innovatie van MarTech-oplossingen richten. Het AI Marketing Lab biedt de omgeving voor het bedenken en ontwikkelen van nieuwe MarTech-oplossingen. Daarnaast werd het Creatives Lab opgericht om de prestaties van creatives te onderzoeken en te verbeteren. Ook werden er formats ontwikkeld voor bijvoorbeeld dynamische displays en videoadvertenties, die volledig op de unieke merkbehoeften van de klant zijn af te stemmen.
Ga voor meer informatie naar www.rtbhouse.com.
Over de Stevie Awards:
Stevie Awards worden uitgereikt in acht programma’s: de Asia-Pacific Stevie Awards, de German Stevie Awards, de Middle East & North Africa Stevie Awards®, de American Business Awards®, de International Business Awards®, de Stevie Awards for Women in Business, de Stevie Awards for Great Employers en de Stevie Awards for Sales & Customer Service. De programma’s van de Stevie Awards ontvangen meer dan 12.000 nominaties per jaar, van organisaties uit meer dan zeventig landen. De Stevies zijn bedoeld voor organisaties van alle soorten en maten en voor de mensen die de drijfveer zijn achter deze organisaties. Ze erkennen uitstekende prestaties op de werkvloer wereldwijd. Meer informatie over de Stevie Awards is te vinden op www.StevieAwards.com.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.