Industry Wire

Geplaatst door MarketResponse

MarketResponse, 4orange en CMNTY worden één bedrijf

Utrecht, 8 december 2022 – Marktonderzoeksbureau MarketResponse, marketingdata-specialist 4orange en softwareontwikkelaar CMNTY vormen vanaf nu één nieuw bedrijf met als naam MarketResponse. De nieuwe organisatie telt zeventig specialisten en opereert vanuit Utrecht, Amsterdam en New York.

Aanleiding voor de integratie van de drie bedrijven is dat marktonderzoek, data-analyse en marketing vandaag de dag volledig met elkaar zijn vervlochten. Dat vraagt om een perfecte afstemming van menselijke expertise en researchtechnologie. Met de samenvoeging van MarketResponse, 4orange en CMNTY krijgen opdrachtgevers in één keer toegang tot meer techniek en soorten data. Hiermee anticipeert het nieuwe MarketResponse op nieuwe eisen en wensen van opdrachtgevers.

Snelheid en efficiency voor de opdrachtgever

CEO Jorgen Botermans van MarketResponse ziet internationalisering en digitalisering als de toekomst van het vakgebied. “Met snelheid en efficiency voor de opdrachtgever als uitgangspunt stellen we onze expertise digitaal en geïntegreerd beschikbaar. De markt verandert en wij veranderen mee. Onze organisatieaanpassing is dan ook een evolutie, geen revolutie. De essentie van onze dienstverlening is in 35 jaar niet veranderd. We helpen opdrachtgevers om consumenten, burgers en medewerkers echt te begrijpen door de mens achter de data te laten zien. Understanding today, shaping tomorrow is ons leidend principe”, aldus Botermans.

Grootste vindplaats voor markt- en publieksonderzoek

Hij noemt het nieuwe MarketResponse de grootste vindplaats voor markt- en publieksonderzoek. “We bieden een schat aan data en insights, gebruiksvriendelijke software én de mogelijkheid om een expert in te zetten om data te verrijken, te analyseren en te duiden. Ook kunnen opdrachtgevers nu veel eenvoudiger zelf snel onderzoek doen. Zo ontstaat de perfecte balans tussen do it yourself en do it together.”

Partner op strategisch niveau

MarketResponse wil in de vernieuwde opzet lokaal en internationaal doorgroeien. ”Door de verschillende softwareonderdelen nu via één platform naar de klant te brengen. We blijven doorontwikkelen om de klant een geïntegreerde full service aanpak te bieden en te ontzorgen. Met onze holistische totaaloplossing zijn we een serieuze partner op strategisch niveau voor de bestuurskamer, waar alle vragen over groei en efficiënte marketing spend samenkomen.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht