Geplaatst door McAfee

McAfee ePolicy Orchestrator nu beschikbaar op AWS

Schiphol-Rijk, 18 juli 2018 – Cybersecuritybedrijf McAfee introduceert vandaag de McAfee® ePolicy Orchestrator® (ePO™) op Amazon Web Services (AWS). Deze nieuwe, razendsnelle AWS-implementatie geeft bedrijven meer tijd om zich te richten op beveiligingskwesties, doordat ze niet langer de hardware, netwerken en databases van interne serveroplossingen hoeven te onderhouden. Met Infrastructure-as-a-Service profiteren klanten van de voordelen van het Shared Responsibility Model van AWS, met behoud van de volledige controle over hun data en configuraties. De gezamenlijke aankondiging werd gedaan tijdens de AWS Summit in New York, waar de aanwezigen een demo konden bekijken op stand 539 in het Javits Center.

“Omdat de implementatie zo snel en eenvoudig is, kunnen klanten overal gebruikmaken van ons bewezen en unieke platform voor securitymanagement”, zegt Raja Patel, Vice President en General Manager van Corporate Security Products bij McAfee. “McAfee ePO op AWS betekent een echte doorbraak. Het is een volledig open en geïntegreerde console voor securitymanagement die gelijke tred houdt met de overstap naar de cloud van onze klanten. McAfee ePO garandeert dat hun securityproducten optimaal blijven samenwerken voor een sterkere algehele beveiliging.”

Een van de belangrijkste aspecten van McAfee ePO is het open framework voor het securitymanagement van de producten van zowel McAfee als andere leveranciers. Dit unieke framework is ook beschikbaar voor de AWS-implementatie. McAfee levert nu al meer dan 150 gecertificeerde integraties en blijft zijn oplossingen uitbreiden. In combinatie met McAfee MVISION Endpoint worden ook de ingebouwde securityvoorzieningen van Microsoft Defender beheerd en verbeterd. Andere voordelen van McAfee ePO op AWS zijn:

• AWS Quick Start: Dankzij de setup wizards is het ontwerpen van een implementatiearchitectuur niet meer nodig.
  • AWS Automatic Services: Door slim schalen worden het gebruik en de bijbehorende kosten geoptimaliseerd. De automatische updates verlagen de kosten met betrekking tot patching en upgrades.
  • Amazon Relational Database System: Dankzij de ondersteuning voor Amazon RDS hoeft er geen afzonderlijke database te worden aangeschaft en beheerd.
  • Disaster Recovery: Maakt het beheer van back-up- en recoveryfunctionaliteit overbodig.
  • Management Support: Het beheer wordt op maat gemaakt voor uw apparaten, inclusief mobiele apparatuur en informatie wordt gedeeld door alle securitytools binnen McAfee ePO.

McAfee ePO op AWS is beschikbaar voor gebruikers en bedrijven in de AWS Marketplace.

Meer informatie:

Over McAfee
McAfee is het ‘device-to-cloud’ cybersecuritybedrijf. Geïnspireerd door de kracht van samenwerking, creëert McAfee zakelijke en consumentenoplossingen die de wereld veiliger maken. McAfee helpt bedrijven bij het organiseren van holistische cybersecurity omgevingen die slimmer werken. Voor consumenten beveiligt McAfee hun digitale levensstijl, zowel thuis als onderweg. Door samen te werken met andere security-spelers, loopt McAfee voorop in de strijd tegen cybercriminelen om de wereld voor iedereen veiliger te maken.

McAfee en het McAfee-logo zijn geregistreerde handelsmerken van McAfee LLC in de VS en in andere landen. Alle andere handelsmerken in dit document zijn het eigendom van hun respectieve eigenaren.