Geplaatst door Rodv

Meer rumoer op de vloer: ‘Het nieuwe normaal wordt in praktijk gebracht.’

Met deze quote in haar achterhoofd is Patricia Bosch-Penseel samen met een creatief team gestart met een fullservice reclamebureau genaamd ‘Rumoer op de vloer’ afgekort RODV.

“Aangezien ik al jaren creatief bezig ben heb ik besloten om mijn creativiteit in de praktijk te delen. Hiermee kunnen we merken, bedrijven of instellingen vleugels gaan geven, zowel creatief als strategisch.”

Patricia is dit reclamebureau midden in de Corona tijd gestart, een gewaagde keuze zult u misschien denken. Juist niet! Deze periode vraagt om een andere aanpak. Er worden minder fysieke afspraken gepland, beurzen lopen terug, bedrijfsbijeenkomsten worden gecanceld, merk presentaties vragen om een andere aanpak. Dus wordt er door bedrijven gezocht naar een nieuwe manier om de consument te bereiken.

De oplossing: creatief zijn! Laat dit nu net het werkwoord van RODV zijn. Zij zijn onder andere verantwoordelijk voor de productie van de radiocommercial van Specialized E-bikes. Om deze campagne kracht bij te zetten zijn zij samen met ambassadeur Eric Corton de studio in gegaan. Het resultaat? Een fantastische commercial en een succesvolle campagne.

Heb je geen inspiratie en ben je bezig met het creëren van creatieve concepten? Aarzel dan geen moment en schakel de hulp in van deze professionals. Nieuwsgierig? Neem gerust een kijkje op onze website www.rodv.nl en social media kanalen!