Industry Wire

Geplaatst door MeMo²

MeMo² – a Kantar company, ontving afgelopen vrijdag 29 oktober de Data Creativity Award tijdens het Global I-com Summit voor Smart Data Marketing. 

Tijdens de jaarlijkse summit worden uitmuntende cases gepresenteerd vanuit de hele wereld waarbij op innovatieve en creatieve wijze meerwaarde is behaald door het gebruik van data om het concurrentievoordeel van de klant te vergroten. MeMo² mag zich met het innovatieve real-time crossmedia & shopper platform THX de winnaar noemen in de algemene categorie.

Marcel Vogels (oprichter): “Met THX helpen wij adverteerders om meer rendement te halen uit crossmedia investeringen, door te sturen op dagelijkse inzichten en accurate, passief gemeten data. Het is geweldig dat onze visie op crossmedia en innovatie met deze award erkenning krijgt van experts uit het vak wereldwijd. Het feit dat wij met THX zelfs hebben gewonnen binnen de algemene categorie onderstreept de relevantie en het belang van crossmedia ROI-optimalisatie en de verdere internationale uitrol van het THX crossmedia platform”.

Het THX-platform viel eerder dit jaar ook in de prijzen, bij de AMMA Awards en vijf keer bij de Europese IAB Research Awards. In juni dit jaar is MeMo2 overgenomen door Kantar.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht