Geplaatst door Fossil

Michael Kors kondigt de terugkomst van zijn iconische Runway horloge aan als een innovatieve touchscreen smartwatch

In de evolutie van draagbare technologie, biedt de Runway smartwatch een nieuwe, zeer gepersonaliseerde ervaring met hartslagmeter, zwembestendige technologie, NFC betaalmethoden, GPS functies en meer. Naast de drie klassieke roestvrijstalen horloges, introduceert het merk ook zijn allereerste horloge met een siliconen band – perfect voor de gebruiker die een smartwatch wilt dat zonder moeite overgaat van work-out naar een nachtje uit.

Uitgerust met al je benodigdheden, is de Runway touchscreen smartwatch voorzien van een nieuw design voor de digitale wijzerplaat, die verbindt met je hartslag en hem visueel laat zien, waardoor het makkelijker wordt om hem te monitoren en te volgen. Bovendien, updates op de My Social app – een functie waarmee gebruikers hun foto’s op Facebook en Instagram meteen kunnen zien op hun wijzerplaat – zullen het mogelijk maken om je digitale wijzerplaten te personaliseren met stickers die voorzien zijn van een Michael Kors thema.

Overige bijzondere functies omvatten:

Hartslagtracking: Track uw hartslag bij verschillende soorten trainingen met Google Fit.

Zwemproof: Track uw zwem-workouts via fitness-apps van derden.
NFC-Technologie: Met NFC-betalingen via Google Pay* kunnen klanten aankopen doen met hun smartwatch.

Zelfstandige GPS: Laat uw telefoon thuis als u een wandeling maakt, wandelt, fietst of hardloopt met de ingebouwde gps die de afstand registreert op uw smartwatch.
GOOGLE ASSISTANT: Stel vragen aan Google Assistant, maak commando’s, stel herinneringen in en meer.

De nieuwe Michael Kors Access Runway touchscreen-smartwatch draait op Wear OS van Google™ en de Qualcomm® Snapdragon Wear™ 2100 SoC, en is compatibel met zowel iPhone®- als Android™ -telefoons.