Geplaatst door Modern Media

Modern Media zorgt voor nieuwe website Zorgboulevard Rotterdam

De nieuwe portal wordt dé online wegwijzer voor (potentiële) cliënten en patiënten. Naast een informatief doel dient de website een positieve bijdrage te leveren aan de toegankelijkheid, klantvriendelijkheid en naamsbekendheid van Zorgboulevard Rotterdam. Een leuke feature wordt de mogelijkheid om via de nieuwe site e-cards of “echte” kaartjes te versturen naar patiënten/cliënten die in het ziekenhuis, geboortehotel of psychiatrische kliniek verblijven.

Met het oog op toekomstige plannen is het belangrijk dat de website gebouwd wordt op een platform waarmee verdere uitbreiding eenvoudig mogelijk is. Emmy van der Sluijs – hoofd communicatie bij Delta Psychiatrisch Centrum – koos daarom voor Modern Media, in de combinatie met Clixmaster Studio: “Modern Media kwam op ons over als een betrouwbaar, servicegericht bedrijf. Bovendien is het standaardpakket van Clixmaster Studio behoorlijk uitgebreid, waardoor we nauwelijks extra functionaliteiten op maat hoeven te laten maken. Dat zijn de voornaamste redenen geweest om voor Modern Media te kiezen. Onze verwachting is hoog, zeker op het gebied van service.”