Industry Wire

Geplaatst door Abovo Media

Mouringh den Dunnen van Qmusic naar Abovo Media

Vanaf 1 februari zal Mouringh den Dunnen (40) verantwoordelijk worden voor de dagelijkse aansturing van het salesteam bij Abovo Media. De afgelopen vier jaar was Mouringh salesmanager bij QMusic. Naast Mouringh mogen we nog twee nieuwe gezichten verwelkomen. Zo maakt Hans Jhinnoe (43) ook de overstap naar Abovo Media. Hans komt van TMG en start als online accountmanager. Jasper Weel (25) ten slotte komt van Zenith Optimedia en begint als campaign manager bij de afdeling TradeDesk.

“Wij zijn heel blij met de komst van deze drie nieuwe collega’s. Er is weer een stap gezet om als onafhankelijk Nederlands bureau alles op hoog niveau onder één dak aan te kunnen blijven bieden”, zegt Remko Poggenklaas, commercieel directeur. “Klanten vragen steeds meer om crossmediale oplossingen. We blijven investeren in de juiste kennis en kunde om de strategische vraagstukken op te kunnen lossen.”

Abovo Media is het snelst groeiende onafhankelijke media-adviesbureau van Nederland. Er werken dagelijks ruim negentig professionals. Met een eigen kijk op media levert het fullservicebureau strategische en crossmediale oplossingen aan bedrijven die een mediavraagstuk hebben. Abovo Media werkt onder andere voor Fashioncheque, HG, Primera, Autogrill, Koopjedeal, MediaBookers, Basic-Fit en ROC van Amsterdam.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht