Industry Wire

Geplaatst door Mr. Fox creative agency

Mr. Fox breidt klantenportfolio verder uit

Amsterdam, 5 oktober 2017. Reclamebureau Mr. Fox creative agency heeft haar klantenportfolio verder uitgebreid met arvato Financial Solutions, Developers.nl en Totem.

Net zoals in het bekende verhaal van Roald Dahl houdt Mr. Fox van mensen en merken die afwijken van de gebaande paden. Vanuit dat perspectief zijn deze merken een goede aanvulling op de bestaande klantenportfolio, die bestaat uit o.a. TomTom, Cuba Travel Network en Refugee Company.

Arvato Financial Solutions is een wereldwijd werkende financiële dienstverlener en is onderdeel van Bertelsmann. Mr. Fox ontwikkelt een introductiestrategie en -campagne die zich richt op de Nederlandse zakelijke markt. Daniela Straube, Managing Director van Arvato Financial Solutions Nederland: “in onze zoektocht naar een communicatiepartner die ons kon helpen met het vergroten van onze naam- en propositiebekendheid spraken de strategische en creatieve voorstellen van Mr. Fox ons bijzonder aan. We hebben er dan ook alle vertrouwen in dat we vanuit deze structurele samenwerking ons merk kunnen laten groeien.” 

Developers.nl is een toonaangevende detacheerder van developers, die werken met klanten als Rabobank, Bol.com en TU Delft. Voor hen wordt een nieuwe huisstijl en bijbehorende website ontwikkeld, die de groei van het bedrijf en interne betrokkenheid een nieuwe impuls moet geven.

Totem is als innovatiebedrijf actief binnen de markt voor digital health technology. Op basis van open-source data helpen ze organisaties en bedrijven binnen de zorg met het ontwikkelingen van nieuwe diensten en producten. Voor hen wordt de merkstrategie, positionering en een nieuwe huisstijl ontwikkeld.

Communicatiemiddelen van bovengenoemde klanten zullen in de komende maanden zichtbaar worden.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht