Neckermann.com kiest OCTANE PR voor Nederlandse PR-campagne

OCTANE PR verzorgt per 1 februari 2012 de PR voor neckermann.com in Nederland. OCTANE is een full-service communicatiebureau gespecialiseerd in mediarelaties en onderdeel van de LEWIS Group. Neckermann.com is een van de grootste online thuiswinkelbedrijven van Nederland en België. De website neckermann.com biedt een ruim assortiment op het gebied van mode, wonen, slapen, elektro, beauty en sport & vrije tijd.
Neckermann.com is sinds 1967 actief in Nederland. In 2006 maakte de organisatie de overstap naar e-commerce en groeide uit tot één van de grootste e-commerce bedrijven in Europa. De website wordt iedere maand bezocht door ongeveer 1,5 miljoen Nederlanders en een half miljoen Belgen. Consumenten hebben daar een ruime keuze uit tienduizenden artikelen. De organisatie heeft in Nederland en België zo’n 500 medewerkers.
“We wilden onze PR-activiteiten uitbreiden in Nederland en vonden in OCTANE PR de juiste partij om onze belangen te behartigen”, aldus Elianne Totté, hoofd campagnes, media & PR bij neckermann.com Nederland. “OCTANE heeft ons overtuigd van hun expertise met proactieve feedback en creatieve ideeën. Wij hebben alle vertrouwen in een prettige samenwerking.”
“We zijn blij dat we een gevestigde naam als neckermann.com als nieuwe klant mogen verwelkomen”, zegt Ingrid van den Nieuwenhof, Head of OCTANE Benelux. “Neckermann.com is met hun brede productportfolio een aanvulling op ons klantenbestand. Wij zijn al van start gegaan met de PR-campagne en zijn ervan overtuigd dat we samen mooie resultaten gaan boeken in het komende jaar.”
Voor meer informatie over neckermann.com kijk op: http://www.neckermann.com
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.