Geplaatst door MyOnlineStore B.V

Nederlands grootste webshop platform richt pijlen op fysieke retailers

Het e-commerce platform Mijnwebwinkel lanceert vandaag de Kassa App waarmee ze haar doelgroep in één keer uitbreidt naar alle fysieke retailers in Nederland.

De Kassa App is een point-of-sale systeem, waarmee verkopers altijd en overal bestellingen kunnen afhandelen. Gekoppeld aan een pin-terminal vormt de App een complete, mobiele check-out. Ideaal voor fysieke winkels, maar ook voor markten, beurzen en events. De voorraad wordt automatisch gesynchroniseerd en kan eenvoudig worden aangepast.

PREMIUM pakket

De Kassa App is onderdeel van Mijnwebwinkel PREMIUM. Dit nieuwe pakket richt zich op de ervaren ondernemer die op zoek is naar een uitgebreider pakket en echt het maximale uit zijn online (én offline) winkel wil halen.

Alex Pansier, CEO van Mijnwebwinkel: “Het uitgangspunt is altijd de webwinkelier. Hoe kunnen we hem of haar het beste blijven bedienen? Nu steeds meer retailers online en offline verkopen combineren, kon een multichannel oplossing als de Kassa App eigenlijk niet uitblijven.”

Kassasysteem

De Kassa App is uit te breiden met een iPad-houder, handscanner, bonprinter, kassalade en pin-terminal van iZettle. Hiermee heeft de (web)winkelier in één keer een volwaardig kassasysteem.

Over Mijnwebwinkel

Mijnwebwinkel is het populairste e-Commerce platform van Nederland. Sinds 2005 heeft het platform zich ontwikkeld tot een kant-en-klare webshop oplossing. Het doel is de ondernemer zoveel mogelijk functies en vrijheid te geven, zonder dat het te complex wordt. Voor meer informatie, zie mijnwebwinkel.nl/kassa.